Samsung Fold 4 ? Fold 3 ?
Moderator: Moderator 1
Re: Samsung Fold 4 ? Fold 3 ?
Mobilen är skickad. Jippi! :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Skriver på min Samsung 4 Fold nu. Den är lite mer krävande att hålla i. Man lär sig nog med tiden mer hur man lättast använder den. Sen är det 800 saker som ska ställas in och installeras. Blir säkert nöjd när allt är på plats.
Grattis till din nya mobil zoidar!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har hållit på med inställningar och appar hela dagen. Nu är den användbar, men fortfarande en hel del att gå igenom. Antar att jag får ta lite efter hand, pö om pö som man säger.
Jag brukar aldrig läsa instruktionerna, utan bara pröva mig fram. Förmodligen använder jag bara 10% av mobilens funktioner.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har precis köpt en Motorola Edge 30 Pro och är lite besviken på den. Väldigt många inställningar och funktioner som jag inte tycker jag har användning för. Men kanonkamera och kanonljud. Kameran kan allt, helt otrolig. Hur mycket möjligheter som helst, knivskarpa bilder och massor av justeringar. Jag har tidigare haft systemkameror men de kommer inte i närheten i kvalitén på den här.
PS. Den kostade 8.000 kr som jag har tagit på avbetalning.
PS. Den kostade 8.000 kr som jag har tagit på avbetalning.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Mobilerna har blivit fantastiska, men också blivit mycket dyrare än de varit. 8000-10000 kr är mycket pengar.
Stör mig på greppet. Vet inte hur jag ska hålla i den. :|
En annan nackdel är att den har klart sämre batteritid än min förra mobil. :|
En annan nackdel är att den har klart sämre batteritid än min förra mobil. :|
Hur lång är batteritiden?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Gå till inställningar, enhetsunderhåll och där batteri och aktivera energisparläge och aktivera mörk skärm. I det hela ingår optimering av batteriet, så får du se hur många timmar batteriet räcker, några dygn i alla fall
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tack Nisse för tips! Testar energisparläget nu.