De symptom vi har/har haft
Moderator: Moderator 1
Re: De symptom vi har/har haft
Känns som att jag är på väg mot en avgrund. Allt fler tecken pekar ditåt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- Guldmedlem
Jag har två CD-spelare till datorn och misslyckades att spela en skiva nyss. Istället kommer en Black Sabbath-låt, "Fluff". Den är så sorglig. Den är där på grund av min mamma tror jag. Finns ingen rimlig anledning att låten skulle sparats på hårddisken.
Jag har väl viss paranoia. Försöker att inte synas genom vardagsrumsfönstren. Men inget jag inte kan hantera. På röstfronten är allt lugnt. Skönt.
Det har lugnat ner sig för dig kanske.
Ja. Kanske har att göra med att jag fått höjd dos Clozapine.
Jag framlever ett liv utan symptom på psykossjukdom. Jätteskönt! Men har varit väldigt orolig till och från sedan i lördags. Jag friskförklarar inte mig själv, för symptomen kan komma åter, även fast det känns avlägset just nu. Hör inga röster och saknar dem inte.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tror jag börjar få mer paranoida tankar igen...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Var vaksam och ta hand om dig, mrsearlgray. Hur är sömnen? Kanske dags att boka in ett möte med vården...
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo borde följa min krisplan och kontakta vården men orkar inte hela stormen som kommer då, min läkare älskar att byta medicin på mig hela tiden och orkar inte byta nu. sömnen är ganska bra ändå, har inte dygnat något på länge nu, vilket är bra. men men... har samtal med min kurator på fredag, kan säga till henne då
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag mår bara bra trots att jag har för låg dos Clozapine. Jag kanske är återhämtad.