Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem

Re: Dagens fail

Post by Klankedinken »

"gillar du inte att bli slickad"

Till en lesbisk tjej?

HAHAHAHAHA
Safir
Lutetiummedlem

Post by Safir »

memphis wrote: 08 May 2023, 16:00 Jag tycker att vaxning är bäst. Om man rakar bort håret är det tillbaka om ett par dagar. Vaxning håller betydligt längre än så.
Jag försökte vaxa benen en gång i 19-årsåldern.
SATAN vad ont det gjorde!! Plus att det blödde från hårsäckarna!!
Det gjorde så ont att jag grät. Kunde inte vaxa mer. Att det håller betydligt längre stämmer inte på mig, hade nytt hår där inom en vecka. Det var inte värt smärtan.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Jag lät en tjej sminka mej. Det var samma tjej som jag cyklat till fram och tillbaka 18 mil utan att ha sex med.. Detta i 15 års åldern.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Mitt hår på benen har försvunnit med åldern. Vet inte varför eller
när det försvann.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Hår på benen har jag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Ett fornminne är att jag tränade sparring på ett gym i några år. Till slut så mötte jag en gammal man som tänkte lära mig om sex. Han och jag tränade stenhårt i ett år och sen sa han, "nu ska vi se om du kan det här". Då var det en kvinna som var äldre än jag som hukade och visade troserna, jag tröttnade fort och gick därifrån.

Då började jag inse hur meningslöst det är att intressera sig för kamp om man inte har någon motivation till att få kvinnor. Livet går som inte ihop om man inte förstår livets mening, vilket jag gör men inte bryr mig.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Mät halten av ditt testesteron i blodet, har du inget intresse av sex är det antagligen för lågt och då får du lagligt testosteron, avundas dig om du får det. Fan, sex är en del av livet. Med kvinna, utan kvinna. Hur som helst, så har jag problem med stereon.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Undrar om vården skulle ta mig på allvar om jag vill mäta testosteron, östrogen och progesteron. Numera har jag inte mycket sexlust, skulle visserligen kunna vara biverkningar på Cipralex eller någon annan medicin.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Man är ju stendöd sexuellt med psykiatriska mediciner. Bara vart så 23 år eller så. Ett avslutat kapitel, kan jag känna. Har mest PTSD när det gäller sexuella grejer, ord och anspelningar. Ska nog mycket till innan jag träffar någon man. Jag har det så jäkla bra som jag har det. Och enligt erfarenheter - de män jag träffat har haft sex som högsta syfte för att vara ihop med någon. Och sån är inte jag. Jag vill ha en partner mind/soul.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Inte min fail, men somliga andras. Nu kastar han bort alltihopa hörde jag från en kvinna när jag tog en välfylld soppåse till sophuset. De hade väntat sig öl och spritflaskor, men gamla tekakor 3 påsar och bananskal, snusar var allt.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Jag tror också att jag blir stendöd i sexintresse med mediciner. Visserligen onanerar jag men jag tar aldrig klivet till att bli tillsammans med någon tjej!
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Dagens fail var nog när jag vaknade av sambons larm på telefonen imorse runt 0615. Lyckades inte somna om.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply