Rökning
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Rökning
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag tror jag har rökt sju cigaretter idag. Inte så farligt, eller? Tar nog snart en till, men med den här takten blir det inget helt paket rökt i alla fall.
En psykiatriker jag hade i många år tyckte inte jag skulle må dåligt av att jag rökte . Han sa att de flesta av hans patienter rökte. Men jag är ändå glad att jag slutat. Nu har jag ingen astma längre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag har varit rökfri i 3,5 år. Men kan bli röksugen, om nån röker i min närhet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nu har jag gått lite över 48 timmar sen jag tog sista ciggen, är stolt! röksuget kommer och går men jag lyckas hålla mig :)
Jag tror jag har rökt nio cigaretter idag. Var som vanligt sugen på ett maffigt bloss, men tog mig nyss en nikotinsugtablett istället. De och snuset gör att jag kan skära ned på rökandet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
är faktiskt inte röksugen! kanske börjar vänja mig? 

Hur mycket brukade du röka om dagen när du höll på som värst, mrsearlgray? Jag brukar få i mig ett paket.
-
- Guldmedlem
Kör på!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nu har jag gått 72 timmar utan en cigg! :D
när jag rökte som värst rökte jag kanske 15 cigg per dag, det va aldrig ett helt paket :)
Slutade röka 1994. Tar en snus istället, så nu är jag fast i det. Bättre än att röka i alla fall.