Paket!
Moderator: Moderator 1
Re: Paket!
Sambons födelsedagspresent är på väg. Vet inte när den kommer.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
Förtjänar han verkligen en sån efter hur han har behandlat dig?
Det kliar i fingrarna, vill internetshoppa!
Hämtade ett par skor på Ica idag. Har inte provat dem än, för då måste jag tvätta fötterna först. Fötterna blev smutsiga när jag gick i sandaler.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
kommer ett paket imorgon och får hämta ett imorgon också men nu är det fan slut med shoppandet för ett tag... :x
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Kommer ett mobilfordral snart, och resan nu. Sedan är det slutshoppat!
Kunde inte låta bli att beställa WOW dreamcoat cocktail, en leave in produkt för fint hår då man stylar det och ger volym
Ni tjejer är roliga med ert hår.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fick idag rosablommig omlottröja och vit klänning! :)
- Attachments
-
- 3B9DF055-47BE-43F0-9B90-F7BCCC71459F.jpeg (1.51 MiB) Viewed 219 times
-
- 71066E3E-71D2-452D-9FD3-FAC191950C3F.jpeg (1.79 MiB) Viewed 219 times
In a world where you can be anything, be kind.
Fick 3 paket igår, cigarettaskar, UV-lampa o en miniskruvmejsel-sats...

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Hade köpt en sats med instrument mejslar, den var bra till alla pillejobb, typ till skalmar till glasögon och till datorn. Magnetiska i spetsarna så man kunde sätta dit en skruv genom att sätts den på mejseln och sedan till skruvhålet och enkelt sätta dit den. Det underlättade då min finmotorik är urusel nu för tiden då finmotoriken numer är helt borta pga sjukdomen eller medicinen.
Jag skulle inte klara av det annars. De försvann i saneringen. Har fått behålla det mesta i flytten men saknar tre fungerande mobiler och en del köks saker, men kan bero på det att det inte finns plats för så mycket mer. Det är Knôkafullt i skåp och lådor. Står tre lådor på golvet med sådant som inte får plats i skåp och lådor. En låda har jag konverterat till beredskapslåda och i den, har jag samlat på sådant som bör vara i ett kök, men inte får plats. Resten får jag ta till förrådet.
Jag skulle inte klara av det annars. De försvann i saneringen. Har fått behålla det mesta i flytten men saknar tre fungerande mobiler och en del köks saker, men kan bero på det att det inte finns plats för så mycket mer. Det är Knôkafullt i skåp och lådor. Står tre lådor på golvet med sådant som inte får plats i skåp och lådor. En låda har jag konverterat till beredskapslåda och i den, har jag samlat på sådant som bör vara i ett kök, men inte får plats. Resten får jag ta till förrådet.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com