Ska sälja bilen
Moderator: Moderator 1
Re: Ska sälja bilen
Det är bra Zoidar. Var hård mot de hårda!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja, det handlar mer om principer än pengarna egentligen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nästa måndag kl. 12 ska jag in för en prisbedömning och eventuell försäljning av bilen till ett företag. Deras onlinebedömning ger 7400kr. Får se vad de vill erbjuda när jag väl är där.
Blir lite snopen om jag får under 7000kr. Så risig är den väl inte? Senaste besktningen gick rakt igenom utan anmärkning.
-
- Guldmedlem
Vad skulle du göra om jag köpte bilen av dig?
Vet inte. Är du intresserad?
-
- Guldmedlem
Klankedinken wrote: ↑16 May 2023, 13:02
Intresserad är jag men jag har inget körkort? jag kanske kan ha den ståendes som du har?

-
- Guldmedlem
Det är en fråga jag brukar få.. "har du bil?" och då brukar jag fantisera vilt om att köpa en dyr bil och bara har den på parkeringen. Har inget intresse av att köra direkt.
Köp en husbil så kan du bo i den.Klankedinken wrote: ↑16 May 2023, 13:05 Det är en fråga jag brukar få.. "har du bil?" och då brukar jag fantisera vilt om att köpa en dyr bil och bara har den på parkeringen. Har inget intresse av att köra direkt.
-
- Guldmedlem
Jag kan ha den ståendes?Zoidar wrote: ↑16 May 2023, 13:07Köp en husbil så kan du bo i den.Klankedinken wrote: ↑16 May 2023, 13:05 Det är en fråga jag brukar få.. "har du bil?" och då brukar jag fantisera vilt om att köpa en dyr bil och bara har den på parkeringen. Har inget intresse av att köra direkt.
Hm, du får nog ha den på en campingplats.Klankedinken wrote: ↑16 May 2023, 13:08 Jag kan ha den ståendes?