Det här åt jag till middag
Moderator: Moderator 1
Re: Det här åt jag till middag
Fyra korv med bröd, en korv utan bröd. Tabasco o chilisås på.
Pyttipanna med ägg och rödbetor. Vatten till det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det blir kycklingcurrygryta med ris, gör det i stekpannan med ris i en kastrull bredvid
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
En av mina favoriter. Helst kokt höns. Numer blir det veganska kyklingfileter, de smakar väldigt likt vanlig kyckling.Nissegossen wrote: ↑23 May 2023, 14:33 Det blir kycklingcurrygryta med ris, gör det i stekpannan med ris i en kastrull bredvid
Det var en tid som jag provade vegetarisk mat men tycker att den är så dyrzoegas wrote: ↑23 May 2023, 15:11En av mina favoriter. Helst kokt höns. Numer blir det veganska kyklingfileter, de smakar väldigt likt vanlig kyckling.Nissegossen wrote: ↑23 May 2023, 14:33 Det blir kycklingcurrygryta med ris, gör det i stekpannan med ris i en kastrull bredvid
Ja, det är konstigt att quorn och sånt är dyrare än kött. Det måste vara dyrare att föda upp djur än odla grönsaker.Miika wrote: ↑23 May 2023, 15:12Det var en tid som jag provade vegetarisk mat men tycker att den är så dyrzoegas wrote: ↑23 May 2023, 15:11En av mina favoriter. Helst kokt höns. Numer blir det veganska kyklingfileter, de smakar väldigt likt vanlig kyckling.Nissegossen wrote: ↑23 May 2023, 14:33 Det blir kycklingcurrygryta med ris, gör det i stekpannan med ris i en kastrull bredvid
Jag tycker inte att vegetarisk kost är dyr.
Vegetariska burgare och sånt köper jag inte. Jag följer recept
från dietisten som skrivit portionen under tian. Då gör man sina
burgare själv. Vegetarisk korv är inte god.
från dietisten som skrivit portionen under tian. Då gör man sina
burgare själv. Vegetarisk korv är inte god.
Korv med bröd idag igen.
Inte ätit. Måste äta nått.
In a world where you can be anything, be kind.