ja verkligen!
Allt inom skönhet
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Allt inom skönhet
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har sminkat mig idag. Jag brukar betona ögonen, för de är mitt finaste drag. Sen lite rouge och läppglans. Känner mig snygg idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
jag har börjat köpa sexleksaker för att jag inte är så "well endowed". Det är skönhet för män det!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har fått mindre "fina linjer" i ansikte. Kan tro jag är 18 snart :) .Antagligen för jag tar hand om min hud varje dag/kväll.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
snuttan är du oskuld? :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Nä du :)
Man kan göra en egen BUS med lotion och kakao.
Hahaha! Ja det kan man ju pröva! :D
Men hur funkar brun utan sol egentligen? Jo, det är samma ämnen som gör att ett ätet äpple blir brunt!
Men hur funkar brun utan sol egentligen? Jo, det är samma ämnen som gör att ett ätet äpple blir brunt!
Är hårserum under natten något att ha? Eller slöseri med pengar?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mitt hår var mycket torrt förut när jag färgade det. Ett tag oljade jag mitt hår över natten, och tvättade ur oljan på morgonen. Det hade i stort sett ingen effekt.
Men ett hårserum som man inte tvättar ur, kan ju ha effekt tills man tvättar håret igen. Det tror jag.
Men ett hårserum som man inte tvättar ur, kan ju ha effekt tills man tvättar håret igen. Det tror jag.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vad är det för serum?
Memphis: det beror helt på vad för olja man använder, kokosolja tex har för stora molekyler för att kunna tränga sig in i hårfibrena.
Memphis: det beror helt på vad för olja man använder, kokosolja tex har för stora molekyler för att kunna tränga sig in i hårfibrena.
Ja visst gör det ont när knoppar brister