Förstår det. Jag hade inte varit dit på 8-9 år runt 2016.
Det kostade 4k. Men du har ju fett på kontot, runt 100k. Då bör
du verkligen gå dit för en röntgen av tänderna. :)
Moderator: Moderator 1
Ja, jo kanske jag skulle. De där pengarna är min pensionsförsäkring. Kontaktperson sparar inte till pension som andra jobb.Hercules723 wrote: ↑05 Jun 2023, 22:54 Det kostade 4k. Men du har ju fett på kontot, runt 100k. Då bör
Ja, jo... men du hade ju din investering som vi snackade om via PM. Sälj av lite av den så har du pengar till tandis.Zoidar wrote: ↑05 Jun 2023, 22:56Ja, jo kanske jag skulle. De där pengarna är min pensionsförsäkring. Kontaktperson sparar inte till pension som andra jobb.Hercules723 wrote: ↑05 Jun 2023, 22:54 Det kostade 4k. Men du har ju fett på kontot, runt 100k. Då bör
Vet inte hur det är med sjukersättning.
Nej, inte fett på kontot. De där 100K är i min investering. Men visst ett par tusen kan jag hosta upp om det behövs. :DHercules723 wrote: ↑05 Jun 2023, 23:03 Ja, jo... men du hade ju din investering som vi snackade om via PM. Sälj av lite av den så har du pengar till tandis.
Det är livsfarligt att gå med hål i tänderna. Kan ta skada på hjärtat. Men nu har jag tjatat nog om det. :)
https://www.mabra.com/medicin/kan-dalig ... ar/6678621Zoidar wrote: ↑05 Jun 2023, 23:06Nej, inte fett på kontot. De där 100K är i min investering. Men visst ett par tusen kan jag hosta upp om det behövs. :DHercules723 wrote: ↑05 Jun 2023, 23:03 Ja, jo... men du hade ju din investering som vi snackade om via PM. Sälj av lite av den så har du pengar till tandis.
Det är livsfarligt att gå med hål i tänderna. Kan ta skada på hjärtat. Men nu har jag tjatat nog om det. :)
Livsfarligt? Jasså? Kände jag inte till.
Ingen jättesumma dock.Från och med det år du fyller 30 till och med det år du fyller 64 är bidraget 300 kronor per år.
Njä, 300kr gör nog varken från eller till. Det täcker väl iof en första undersökning?Krokus wrote: ↑06 Jun 2023, 05:21 Zoidar,
https://www.forsakringskassan.se/privat ... dvardsstod
Ingen jättesumma dock.Från och med det år du fyller 30 till och med det år du fyller 64 är bidraget 300 kronor per år.