ny video! hur schizofreni påverkar mitt liv

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: ny video! hur schizofreni påverkar mitt liv

Post by Nissegossen »

Första gången jag körde bil, var när jag och min svåger var i hans sommarstuga och jobbade. Han sade om jag skadar mig, måste du kunna köra mig till hjälp. Så 12 år gammal satte vi i hans Volvo Duett jag bakom ratten. För att nå pedalerna var jag tvungen att se genom ratten och på småvägar körde vi, då vänstertrafik, jag bara gissar att jag är den ende på sajten som kört bil i vänstertrafik. OK, olagligt men jag har gjort det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

En bra film, känner igen sig. Kan inte vara lätt att ha 2 fetto/tröttande mediciner. Viktigast är att de fungerar, medaljens baksida inte alltid rolig att acceptera övervikt, trötthet och då faller motivation helt naturligt. Tycker du ska ge dig en klapp på huvudet för att du trots medicinerna lyckas gå ner i vikt och klarar att fungera utan att få kaos i hemmet.
Och alla som haft Zyprexan och Quetiapin vet att hungern kommer som ett brev från posten, pockande och ihärdig.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Mrsearlgray,

Har du funderat på att köpa en bänkdiskmaskin? Tror däremot att hyresvärden måste godkänna det först.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 24 Aug 2021, 11:18 Mrsearlgray,

Har du funderat på att köpa en bänkdiskmaskin? Tror däremot att hyresvärden måste godkänna det först.
jo men har inte så mycket plats för det egentligen, hade varit nice men får diska för hand än så länge tyvärr :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Bra video. Själv pendlar jag mellan snudd på raseriutbrott och att skratta. Första tiden under 1980 talet var det väl nästan eufori istället.
Post Reply