Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Tack Leakim. Jag vet att jag kommer att klara av det, jag har oxå en utåtriktad sida. Är min reflektion. It sux. In my brain. But what. Man måste räkna matematik på saker. Den energi man har till förfogande. Så mycket man vill göra, med små medel.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

"Alvays stay humble and kind ".
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

amandara,

Jag tycker att det är konstigt att du inte klarar av din tillvaro, när du varit psykiskt sjuk så länge.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Hon är mitt barn.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Geta wrote: 13 Jun 2023, 15:02 amandara,

Jag tycker att det är konstigt att du inte klarar av din tillvaro, när du varit psykiskt sjuk så länge.
Jag tror Geta. Att du är för långt från psykiatrisk ohälsa. För att förstå. Hur det är just nu för den och den. I livet, präglat av hjärninsuffience. No offence. Min psykiatriska ohälsa finns där. Den slumrar inte. Men för det mesta är jag ok - det får du hålla med om? Men ibland blir livet ör mycket. Även för Fantomen.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Hur ska jag kunna släppa henne? Ifrån mig? Överhuvudtaget? Det går nog inte. Tankar....
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag kommer nog inte att kunna släppa henne ifrån mig. Oavsett good course. Hon är min vi hör ihop. Mitt barn.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Amandara, gör ingen stor affär av detta med din mamma, så tar hon nog inte Loppan från dig. Du kan ju undvika kontakt i möjligaste mån, utan att säga något om det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag kommer inte att klara av att skiljas från mitt barn. Hon är min och jag är hennes. Vi hör ihop. Det får bli som det blir. To the bitter end. Hon är min jag är hennes.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

memphis wrote: 13 Jun 2023, 15:18 Amandara, gör ingen stor affär av detta med din mamma, så tar hon nog inte Loppan från dig. Du kan ju undvika kontakt i möjligaste mån, utan att säga något om det.
Morsan vill inte ens ha Loppan. Loppan är för jobbig för henne - så därför tog jag över Loppan. Hon har bott med mig i 5 år ganska exakt nu.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tänker på att ta fram min pelarfläkt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

amandara wrote: 13 Jun 2023, 15:19 Jag kommer inte att klara av att skiljas från mitt barn. Hon är min och jag är hennes. Vi hör ihop. Det får bli som det blir. To the bitter end. Hon är min jag är hennes.
Amandara, det är väl din hund? Skulle någon annan kunna ta henne ifrån dig? Låter mycket osannolikt i mina öron??
Post Reply