Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Nått i mig säger att han inte kommer dyka upp. Menndet var ju han som ville komma. Dålig självkänsla?
In a world where you can be anything, be kind.
Jag hungrar. Efter en man i mitt liv. Pussypower.
Bengan?
Amandara, har du någon fast vårdkontakt inom psyk? Jag brukar berätta om min familj och olika händelser där. Jag har en psyksjuksköterska som jag har kontakt med, hon vet allt om mig. Jag rekommenderar dig att ta kontakt med psyk och få någon du får förtroende för som kan vara din kontakt samt ventil.
amandara gillar inte vården. Hon tycker inte att de kan någonting.
Hade handlat mat och köpte kulglass. Satte mig på en bänk i skuggan utanför affären, åt upp glassen och hörde ett skäll. Visste inte var ljudet kom ifrån, men misstänkte det kom från en liten bil som visserligen stod nästan i skuggan. Sen skymtade jag en bur dold av en täcke, det kan väl inte vara bra? Hade ingen jag kunde fråga, ja, vad skulle man göra?
De borde inte ta ut hundar i bilar i den här värmen.
Usch, vad hemskt för hunden i bilen. Det blir bastu i bilen. Bättre att lämna hunden hemma om man bara ska handla mat.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag hade avvaktat en 10 minuter och sett om nån dök upp. Sen hade jag slagit sönder rutan. Så länge hunden skäller så är den okay.