Jag kan med stolthet berätta att jag numera är i tjänst hos UDA, Ulster defence association. Jag har nattliga möten med företrädare och att gå upp i deras led var det enda rätta. Jag tar rakryggad kampen mot påven, satans ställföreträdare på jorden.
Fantasio wrote: ↑20 Jun 2023, 19:08
Jag kan med stolthet berätta att jag numera är i tjänst hos UDA, Ulster defence association. Jag har nattliga möten med företrädare och att gå upp i deras led var det enda rätta. Jag tar rakryggad kampen mot påven, satans ställföreträdare på jorden.
Hur mår du Fantasio?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tack för era svar. Jag mår bra, bättre än bra. Jag har köpt två skivor från lojalister på Nordirland: South Armagh Militia: Keady" och "East Belfast Sharpshooters". Flöjtmusik.
Fantasio, detta låter inte bra. Har du kontakt med psykosmottagningen?
Fantasio, detta låter inte bra. Har du kontakt med psykosmottagningen?
Jo, jag väntar på min kp, hon ska komma hem till mig imorgon. Hon vill få in mig på gruppboende.
zoegas wrote: ↑20 Jun 2023, 19:42
Vad ska du ha med Irländska terrorister att göra? Det kan bara bli problem av det. Du kan skaffa dig fiender du inte vill ha eller rår på.