Ibland måste man uppdatera den för den ska fungera, har jag märkt. Tänker på bank id.
Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har fått skavblåsa under foten av mina favoritsandaler. Konstigt, för de är välanvända och borde ha anpassat sig efter fötterna då det är lädersandaler.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Öppnade yoghurttetran och gick iväg för att stänga av alarmet på telefonen, kom tillbaks till yoghurttetran och skakade på den. Glömde att jag öppnat den ... så fick yoghurt på tröjan, i ansiktet, i håret, på diskbänken, på kylskåpsdörren och på golvet ...
Torkade golvet med tröjan och en diskhandduk, borde ha moppat också men orkade inte så nu är det väl grisigt där fortfarande.

Torkade golvet med tröjan och en diskhandduk, borde ha moppat också men orkade inte så nu är det väl grisigt där fortfarande.
Jag misslyckades med att bli full idag. Drack nog för långsamt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen

När Conny äter senapssill får han borsta tänderna, sill är bland det värsta jag vet 

Råkade köpa kokkaffe av misstag. Orkar inte gå tillbaka och byta. Jag får koka kaffe på nåt sätt. I en vanlig kastrull.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Stod i tidningen igår att det var problem med bank ID så det kan bero på det, det stod att de felsökte för att lösa problemet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det hjälpte att rensa historiken.
Ja. Jag bara tog ett paket. Tänkte inte på att det finns kokkaffe.