Nej. LPT i våras. Nästan ett år sedan. I april tror jag.
Måste man berätta?
Moderator: Moderator 1
Re: Måste man berätta?
Målningen är själens spegel
Aha!Koi wrote: ↑14 Feb 2023, 20:16Nej. LPT i våras. Nästan ett år sedan. I april tror jag.
Att tro att man är paranoid är inte samma sak som att vara det! När man kan radda upp en massa rader om hur omgivningen spanar på en så är man inte allvarligt sjuk. Det är man däremot när allting snurrar och inte kan redogöra för vad som händer med en.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag skulle kunna bli paranoid på Memphis. För vi har många lika saker och hon går till tandläkaren samtidigt som mig och en massa sådana saker. Memphis liv är väldigt likt mitt liv på många plan. Såklart är vi olika oxå. Men jag har aldrig varit paranoid på Memphis - tack och lov! Men jag tänker ibland på det när våra liv sammanfaller för likartat. Memphis ❤
amandara,
För mig är du och memphis väldigt olika.
För mig är du och memphis väldigt olika.
Ja vi är olika som personer, min I våra yttre liv finns många likheter och händelser som sker ungefär samtidigt. Kommer inte på något exempel just nu.
Jag håller med dig. Våra liv påminner mycket om varandra! Men bra att du inte blir paranoid på mig, det vore inte kulamandara wrote: ↑28 Jun 2023, 19:40 Jag skulle kunna bli paranoid på Memphis. För vi har många lika saker och hon går till tandläkaren samtidigt som mig och en massa sådana saker. Memphis liv är väldigt likt mitt liv på många plan. Såklart är vi olika oxå. Men jag har aldrig varit paranoid på Memphis - tack och lov! Men jag tänker ibland på det när våra liv sammanfaller för likartat. Memphis ❤
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ni måste skoja, för ett tag sedan slet ni håret av varandra. Mjao.
Jag är inte långsur! Varför ska man vara det. Och dessutom när vi bråkade mådde Amandara dåligt och sa en massa konstiga saker. Inget att hänga upp sig på.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har funderat länge på att klippa den frisyren som Memphis har klippt, men aldrig gjort det. Memphis sa häromdagen att hon svettas floder vissa nätter - det gör jag med.
Bada/duscha kallt några minuter innan läggning.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tack för tipset Zoidar