Klimatet.
Moderator: Moderator 1
Re: Klimatet.
Men restresor till värmen går åt som smör, sas det i nyheterna just nu. Få avbokningar.
De vet väl inte hur det känns. Tänker att det är bara skönt med värme.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Phoenix i USA är landets varmaste större stad. Kan bli upp till 50 grader varmt om somrarna.
Var det inte där som Krokus var för några år sedan?
Visst, hon hälsade på Hinkan.
Jag tror att de bara mest höll sig hemma inomhus.
Ja, det stämmer. Det gick knappt att vara utomhus när jag var där.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Kunde ni inte gå ut på kvällarna?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Minns inte exakt, men Hinkan blev ju förkyld när jag kom dit. Vet inte om jag hade med mig något eller om det var från någon annan. Hur som helst hittade vi knappt på något alls. Vi var på bio en kväll, ute och åt en kväll och gick på ett museum en dag. Annars satt vi mest i hennes lägenhet.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Var det trevligt ändå?Krokus wrote: ↑15 Jul 2023, 21:15 Minns inte exakt, men Hinkan blev ju förkyld när jag kom dit. Vet inte om jag hade med mig något eller om det var från någon annan. Hur som helst hittade vi knappt på något alls. Vi var på bio en kväll, ute och åt en kväll och gick på ett museum en dag. Annars satt vi mest i hennes lägenhet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
En av riskerna med AC är att man kan få lunginflammation, eller andra sjukdomar för har man AC skall man bara ha några få grader under yttertemperaturen inte 22 grader, hur mycket det än är ute, ty det ger ändå lättnad när man är inomhus.Krokus wrote: ↑15 Jul 2023, 21:15 Minns inte exakt, men Hinkan blev ju förkyld när jag kom dit. Vet inte om jag hade med mig något eller om det var från någon annan. Hur som helst hittade vi knappt på något alls. Vi var på bio en kväll, ute och åt en kväll och gick på ett museum en dag. Annars satt vi mest i hennes lägenhet.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det kanske beror på din AC att du fått magbesvär, Nissegossen?