Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Muslimerna är överdrivet kitsliga. Jag håller med högern -, man FÅR bränna koranen, men det är inte lämpligt just nu.
Någon form av PTSD verkar jag ha. Tror något hänt i barndomen jag förträngt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Något måste ha hänt varifrån din ambivalens har kommit, Zoidar.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
har fått ett intressant mejl som jag inte vet hur jag ska svara på...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Svaret blir ju beroende på vem mottagaren blir? Om det har med ekonomi att göra, då kanske man inte ska svara hur intressant det än låter? Är det tveksamt, då pendlar man hit och dit i bedömningen.mrsearlgray wrote: ↑21 Jul 2023, 15:02 har fått ett intressant mejl som jag inte vet hur jag ska svara på...
Tell us!mrsearlgray wrote: ↑21 Jul 2023, 15:02 har fått ett intressant mejl som jag inte vet hur jag ska svara på...
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
ett företag som erbjuder ett samarbete :) men vet inte om jag kommer gå vidare med det riktigt...Swesanne wrote: ↑21 Jul 2023, 15:47Tell us!mrsearlgray wrote: ↑21 Jul 2023, 15:02 har fått ett intressant mejl som jag inte vet hur jag ska svara på...
Är det ett liknande erbjudande som du fått tidigare - att göra reklam för olika märken?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
ja typ detta är en app dock, har sett andra på YouTube som gjort reklam för denna tidigare och dom vill ge mig 3 månader gratis användning också så jag kan göra en "bedömning" om vad jag tycker om den innan jag gör reklam för den.
edit: vet dock inte om jag kommer göra det, vet inte hur man skattar för sånt osv..
Det är märkligt hur tankarna går, det låter rätt högt om det nu har med tinnitus att göra tror jag väl inte. Det är liksom korta strofer som uttalas högt i hjärnan, eller hör inte hela sammanhanget trots att det är som om någon straffar en för något, vad nu det kan vara. Men jag vet att dem pratar med andra, men kan inte precisera var dessa röster kommer ifrån och så högt.
Att jag inte ser skogen för Alla träd
In a world where you can be anything, be kind.