Jag har peddovarningar på honom.Nissegossen wrote: ↑22 Jul 2023, 10:40amandara wrote: ↑22 Jul 2023, 10:24 Bengan är jättetrevlig och verbalt intelligent. Men han har snackat massa skit om sitt ex, som bor i samma hus som jag -, idag cyklade vi förbi dem ihop. Att hon är toxisk och sånt, nascissist. Men det känns helt ok. Han är jättetrevlig men kanske inte som partner. Så ni vet jag det.![]()
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?

En tretton årig flicka blev kidnappad i Texas tror jag av en 60 årig gubbe. Han förgrep sig på henne flera gånger i bilen på väg till Kalifornien. Han gick in på en mack och hon fick omedelbar hjälp av förbipasserande. Jag fattar inte dessa peddisars förkrympta hjärna.
Man måste våga be om hjälp.
Att jag börjar se gammal och trött ut.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Det är inget brott att vara pedofil. Det blir ju först brott då någon förgriper sig på någon annan. Tror många lider av denna läggning och behöver hjälp. Det måste ju vara jättesvårt för det är ju så skamligt att erkänna något sådant, kanske t.o.m. för en själv.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja precis. Men jag vill inte vara ihop med en peddo - verkligen inte.
Han är inte sann.
Varför misstänker du att han är pedofil?
DEt är ett brott att inneha barnporr i antingen mobilen eller filmer , det spelar ingen roll hur oskyldig en samvaro med barn är, det är förbjudet att ha sex med barn. De flesta pedofiler innehar grova bilder.
Klart det är ett brott att ha barnporr, men hur vet du att de flesta pedofiler har barnporr? Har du statistik på det?
JOCKE JAG HAR LEVT MED EN PED ISÅFALL !
Ost FRÅGA MIN BROR han är isåfall en hejare på den "nischen"..
Du generaliserar dit Din egen vind når, vart den leder & vart den bär...
tycker det är skit att du bara stänger ut annans innan mäte i
reell ryggsäck, jag ser det som en kränkning att du visste innebörden.
Men ack så långt från sanningen Truth du liksom apar Dej hånar mej..
Har Du själv erfarenhet av sexual dissorder

Ost FRÅGA MIN BROR han är isåfall en hejare på den "nischen"..
Du generaliserar dit Din egen vind når, vart den leder & vart den bär...
tycker det är skit att du bara stänger ut annans innan mäte i
reell ryggsäck, jag ser det som en kränkning att du visste innebörden.
Men ack så långt från sanningen Truth du liksom apar Dej hånar mej..
Har Du själv erfarenhet av sexual dissorder

Det är varningssignaler åt olika håll. Han är intresserad av att vara i närheten av barn. Han är utbildad låg mellanstadie lärare - det är inte vad jag hänger upp mig på, det finns många superbra lärare. Han har jobbat på dagis. Hans ex som han snackar så mycket skit om, har en 3 åring som fosterbarn. Han jobbar i barn och ungdomsnämnden med flera politiska uppdrag.
Det är helheten. Igår satt han och öste skit över sitt ex. Idag är de ute och går tillsammans.
Det är svårt stt rätt sätta fingern på. Men det är flera saker. Han är inte sann. Han ljuger. Han säger en sak muntligt och när han skriver är han ytterst korrekt och en slipad politiker. Han är inte sann. Det kan vara svårt för någon annan att sätta sig in i - but I feel it in my bones.
Ok! Det vore fel av mig att uttala mig om saken, men kan ju konstatera att det du känner, det känner du. Vore bara synd om du kastar bort något bra, om du har fel. Men magkänslan tycks ofta ha rätt.amandara wrote: ↑22 Jul 2023, 16:44
Det är varningssignaler åt olika håll. Han är intresserad av att vara i närheten av barn. Han är utbildad låg mellanstadie lärare - det är inte vad jag hänger upp mig på, det finns många superbra lärare. Han har jobbat på dagis. Hans ex som han snackar så mycket skit om, har en 3 åring som fosterbarn. Han jobbar i barn och ungdomsnämnden med flera politiska uppdrag.
Det är helheten. Igår satt han och öste skit över sitt ex. Idag är de ute och går tillsammans.
Det är svårt stt rätt sätta fingern på. Men det är flera saker. Han är inte sann. Han ljuger. Han säger en sak muntligt och när han skriver är han ytterst korrekt och en slipad politiker. Han är inte sann. Det kan vara svårt för någon annan att sätta sig in i - but I feel it in my bones.