Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Trist nog så kanske jag måste stanna hemma idag på min brors födelsedag pga magen
Börja undra om magsjukan härjar på viska
Conny är så gullig och kokar korvsoppa till oss :)
Den är så bra!Miika wrote: ↑03 Aug 2023, 15:32 Den här låten går på repeat hos mig
https://www.youtube.com/watch?v=aQcxrt9-6ZI
Att jac aldrig riktigt fick ordning på balkongen denna sommar. Inga blommor och stolarna vart aldrig oljade. Fönstren vart heller aldrig putsade. Fast sommarn är ju inte slut riktigt än. Jag kan köpa höstblommor att ha på balkongen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Undrar om min förra hund fortfarande är med mig, eller om hon kilat vidare till de sälla jaktmarkerna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Alla är råmagra, varför måste man vara råmager?
Därför att Bella Hadid är trådsmal kanske. Hon verkar vara i ropet just nu. Jag tycker hon är ganska alldaglig. Finns betydligt vackrare kvinnor på jordklotet.
Jag kollar på badkläder bigsize på bonprix- de är fan utmärglade.
Tänker på vad som komma skall i framtiden? Men tyvärr har jag inte den möjligheten att påverka i rätt riktning. Men det är för många som befinner sig på den andra sidan gentemot mig. Alltså jag har upptäckt att vi nog måste avskaffa politiken, trots att det är relativt många i Sverige generellt röstar. Tyvärr har media och politiken en sorts andlig korruption, då menar jag yttrandefrihet Råder i fel anda. Jag känner att något måste göras och det ät ett systemskifte och inte enbart paradigmskifte till högerns fördel.