Hur ser din morgondag ut?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Nissegossen »

1Dave wrote: 26 Aug 2021, 06:54 Tänkte åka till Hovs Hallar för hangflyg med modellflygplan om det blir rätt vindriktning.
Önskar dig lycka till med flyget, skulle vara roligt att träffa dig och förklara i ord hur mitt tankefoster till flygande tefat ser ut och hur det kan flyga och styra och i det vända på ett ögonblick där hållfastheten är det som är det enda som håller igen på snabbheten. Det som modell. I full skala med pilot är det pilotens överlevnad som sätter gränsen för manöverbarheten. Kunde du rita upp vad jag förklarar om farkosten på papper så går det också att göra en ritning av det. Vill inte själv sitta vid ett ritbord och göra det.

Detta då min finmotorik finns inte kvar någonting av då jag av medicinen fått medicinskt betingad Parkinsonism
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Tackar Nissegossen! Skulle kunna göra ett försök att rita om jag har vägarna förbi. Var lite inne på Göteborgsvarvet men det blev ju inställt.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Nissegossen wrote: 26 Aug 2021, 06:47
Miika wrote: 26 Aug 2021, 06:26 Ett par bekanta kommer över för lite vin och ostbricka
Gott! Vad för vin? Ett starkvin?
Det heter Ramos Reserva och är ett starkvin
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Ett Portvin, typ Madeira Fine eller det billigare Red Port hade jag använt. Har inte smakat det vinet du hade tänkt ha till. Kanske gott det med. Här är nog huvudsaken att det är ett gott starkvin.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Ska köpa lite godsaker till helgen, salami, chips, alkoholfri öl.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Ska lämna saker på secondhand.
Snurre
Berylliummedlem

Post by Snurre »

Arbetsträning
Gymma
Gå på kalas
mopa
Galliummedlem

Post by mopa »

Ska handla. Ska förnya lotto. sen lite städning.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Imorgon ska jag till frisören och klippa topparna.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag rivstartar dagen med tvättstugan klockan sju. Sedan till mataffären och efter det mötesplatsen. Sedan hem och kanske ta en tupplur innan jag fattar posto vid datorn.
Raukis
Blymedlem

Post by Raukis »

Hantverkare kommer hit tidigt och gör klart monteringen av mer ljudisolerade innerdörrar. Kanske det blir lite mindre oljud.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Inget särskilt i morgon. Ska nog rensa ut lite kläder och grejer att sälja/ skänka. Ingen har svarat på min annons om skåpet jag ville sälja.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply