Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Beställde ett nytt strykjärn för mitt gamla strykjärn är näst intill oanvändbart. Sladden krullar sig och blir väldigt kort. Går inte att reda ut den, den är alldeles stel i sitt läge.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Upptäckte när jag shoppade efter ett nytt strykjärn att det fanns feminina, neutrala och maskulina strykjärn. Jag valde ett maskulint med delvis "träpanelsmönster". Svårt att förklara i ord, men det var väldigt snyggt.
Be mig inte länka. Jag vet inte hur man gör.
Be mig inte länka. Jag vet inte hur man gör.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Idag blir nog ingenting köpt. Fast jag borde köpa lite godsaker för det är ju helg.
Har köpt mat för 380kr idag.
Frysmat, snus och toapapper
Nävgröt med fläsk på Hembygdsgården
In a world where you can be anything, be kind.
Havregryn, kokosflingor och mjölk köpte jag precis innan affären stängde för ett par timmar sedan.
(igår) Nya glasögon. Fick SMS från Smarteyes att de var kommit från sliperiet.
Jag bjöd far och syster bjöd mor på restaurang på brygga :)
In a world where you can be anything, be kind.
Har inte köpt nånting idag.