Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Att snart kommer min mammas hund hit för att vara här över helgen. Det är både positivt och negativt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Jag har inte kissat på ett tag..
Har du urintäppa?
Det luktar skit alltså bajs nere i entrén. Har gjort det under hela tiden jag tvättat, då man går igenom där. Det kan väl inte vara någon av knarkarna som hänger här som har bajjat?....Eller så är avloppet paj.
Det negativa är att promenera med honom. Jag och min hund vill trava på ganska snabbt, medans mammas hund vill stanna och nosa var 10:de meter!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Jag tänker att jag inte orkar lika mycket mat som tidigare. Förut åt jag 2 hamburgare, ikväll orkade jag bara 1.5 hamburgare.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ok, jag har börjat med ett kycklingbröst och en laxbit för jag vill gå ner i vikt. Jag klipper bara loss en bit lax från förpackningen som ligger i frysen. Tidigare har jag ätit två bitar lax vid varje måltid. Jag kan inte steka upp allt på en gång, då finns det risk för att det tar slut samma dag. 

Tror inte att man blir fet av fisk. Det är nog snarare tillbehören som gör en tjock. Så ta du 2 laxbitar med gott samvete herkules!
Last edited by memphis on 27 Aug 2021, 17:39, edited 1 time in total.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Lycka till!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com