Tänker på att det är rötmånad nu, och min hund kan ha satt i sig nåt ruttet under promenaden igår. Det är nackdelen med att hon går mycket utan koppel. Man har inte stenkoll på vad hon stoppar i sig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis wrote: ↑15 Aug 2023, 17:09
Tänker på att det är rötmånad nu, och min hund kan ha satt i sig nåt ruttet under promenaden igår. Det är nackdelen med att hon går mycket utan koppel. Man har inte stenkoll på vad hon stoppar i sig.
memphis wrote: ↑15 Aug 2023, 17:09
Är hon dålig?
Ja, hon har haft magsjuka hela dagen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jocke wrote: ↑15 Aug 2023, 19:46
Ja, men man borde ha en högre lägstanivå vid min ålder.
Svårt att säga. Livet är som livet. Även om jag klagar har jag ett mycket rikare liv nu än innan. Jag KAN ens klaga på överbelastning. Min kropp BÄR MIG ENS dit.
Jocke wrote: ↑15 Aug 2023, 19:46
Ja, men man borde ha en högre lägstanivå vid min ålder.
Svårt att säga. Livet är som livet. Även om jag klagar har jag ett mycket rikare liv nu än innan. Jag KAN ens klaga på överbelastning. Min kropp BÄR MIG ENS dit.
Nu på engelska:
How life crucify you and me, it's not the answer? All is about to struggle for life.
Nu har jag lite halvtaskig engelska, men hoppas grammatiken vart korrekt?