Rökning

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cosmos
Rheniummedlem

Re: Rökning

Post by Cosmos »

:o :o
Det tycker jag också!
Egentligen är allt bara på låtsas.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Det sitter inte kvar i nån fettcell. Att känna av det dagen efter är som en bakfylla. Du kan vara helt lugn på psykosfronten.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Hasch är den enda drogen man mår bra dagen efter. Men "for the record", jag röker inte längre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag trodde jag hade tappat rökat närt jag tälta. Men jag hade lagt det i myntfacket i plånboken. "Covid-19" och "Loui Vuitton" från Marocco. 5 gram ca.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Undrar om det blir svårare eller lättare att få tag på afghan nu när talibanerna styr tro?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Därifrån kommer det bara heroin. Då är det lättare att smugla från USA. De har helt sjukt röka där. Ni vet ju hur Amerikaner är?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nej då , det finaste haschet kommer från Afgahnistan och Nepal. Som svart guld. Tror att det kommer att bli lättare att få tag på det nu när talibanerna styr.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

jag trodde haschet kom från stortorget?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Afghanerna ska börja odla saffran i stället.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tror inte att det kommer att funka eftersom saffran är mycket billigare per gram. Droger är mer lönsamt samt att bönderna själva ofta är beroende. Men det är ju bra om det minskar.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

memphis wrote: 29 Aug 2021, 14:21 Nej då , det finaste haschet kommer från Afgahnistan och Nepal. Som svart guld. Tror att det kommer att bli lättare att få tag på det nu när talibanerna styr.
nänä asså du kan inte diskutera hasch med Gurun. Då får du komma hit och prova först.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har nog rökat mera hasch än du gjort i dina dar! Jag var ingen feströkare som du, utan rökte varje dag så jag är ett proffs :)
Post Reply