Nobels medicindagbok
Moderator: Moderator 1
Re: Nobels medicindagbok
Härligt Nobel!
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Fortfarande inget återfall sedan 2019, går starkt framåt med framtidsplaner. 10 mg Aripiprazol skyddar fortfarande.
'cause the freak inside controls my mind
Du är lyckligt lottad som har hittat rätt medicin som passar dig vid första försök. Gläds över att det finns positiv anda hos dig och hoppas innerligt och väl att det får leva vidare inom dig.
Tack yrväder! Önskar dig det bästa.
Ny lägesuppdatering. Medicineringen fungerar bra. Har idag minimalt med symtom. Sover bra. Optimistisk.
Ny lägesuppdatering. Medicineringen fungerar bra. Har idag minimalt med symtom. Sover bra. Optimistisk.
Tror jag hittat min medicin. Aripiprazol skyddar fortfarande. Hade en svacka för några månader sedan med mörka tankar och paranoida inslag, men det har släppt nu igen. Var i kontakt med sjukvården i svackan och de föreslog Olanzapin. Jag vet hur Olanzapin förvandlar människor så tackade nej. Istället hade vi täta uppföljningar för att uppmärksamma om det blev värre. Men det känns som det släppt nu.
Vill bara säga mitt om Aripiprazol, mår egentligen bättre än innan psykosutbrottet vintern 2012/13. Är väl flera faktorer som spelar in men tror det är mycket tack vare denna medicin. Har energin som behövs nu bland annat.
/Dave
Jag är lite sugen på Abilify just som stämningshöjare.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34