memphis wrote: ↑22 Aug 2023, 18:16
Har tagit bort alla mattor för att min hund löper. Hon tycker inte om det, för hon brukar ligga på mattorna. Jag har lagt ut en provisorisk madrass till henne, men det duger inte. Mattor ska det vara. Hennes säng i sovrummet är också kvar, för filtarna ovanpå går att tvätta.
Skulle vilja sterilisera Pärlan, men ingen vill operera en sån gammal hund....
Jag har också tänkt mycket på kastrering av min hund, så hon inte kan få livmoderinflammation. Hon är 7 år nu.
Min förra hund fick livmoderinflammation när hon var 15 år. Hon var för gammal och skröplig för en stor operation. Det blev slutet för henne
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja hennes liv var slut. Men det var ändå svårt att ta bort henne. Tittade på bilderna när hon somnat in tidigare idag. Och på bilder när hon levde. Hon var så fin och en riktigt bra vän.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tror som du Memphis förmildrande av slutet.
Håller med zoidar djur har känslor liten som stor.
Dagen som varit har varit en anspänning för mig och mina husdjur. Nu när ny dag tar sin början hägrar åter lugnet.
Helt slut är vi efter prövning och vill aldrig ha den åter.