Allt inom skönhet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

björk
Tuliummedlem

Re: Allt inom skönhet

Post by björk »

memphis wrote: 04 Jun 2023, 15:00 Kerastase är hutlöst dyrt. Dessutom testar de på djur.
memphis, :oops: :oops: :oops:
Apotekets nagel lack är solkig..
Kicks slår dom,
(svarta) Som Jackie eller varför inte
OzzY!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

För några dagar sedan beställde jag färgbomb från Lyko, som bör komma imorgon eller i övermorgon. Förhoppningsvis blir mitt hår i samma nyans av brunt. Som det är nu är topparna varmare och botten kallare brun.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Min trogne och älskade vän gav mig ett tips om en fenomenal kräm för ditt ansikte. En tanke som aldrig slaget mig förr men det var att använda Aloe Vera Gel oparfymerad som man köper på apoteket till en billig peng. Smörjer morgon och kväll med Gel och huden strålar av välbehag. Tips för fattiga plånbokar och vem har inte det i dessa dagar.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har en Aloe Vera, växer som ogräs hos, mig, men det är enda växten som överlever hos mig. Många barn har gått ut till viska.nu medlemmar mixa några blad så har du en naturlig gel att stryka på huden. Kan skicka ett barn per post, det kostar inget för dig, kostar gratis, posta namn och adress på PM så kommer en planta om ett par dagar. En halvöken växt den har korta rötter och förökar sig genom rotskott. Den samlar vatten bladen, de är djupt gröna när plantan har gott om vatten, den bleknar efter hand, glöm bort den en månad och sedan om bladen har börjat ljusna ge den en rejäl rotblöta sedan glöm bort den.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Har även jag införskaffat mig en Aloe Vera växt.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Man ska lägga bladen på kant i vattenbad innan man änvänder dem, så att det gula smeten försvinner. Aloeveran som man ska använda ska vara alldeles klar/genomskinlig.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

I natt beställde jag en glansbehandling till håret, och en toning från Manic panic i färgen silver stiletto. Ska göra toningen först, och sen glansbehandlingen (Igora vibrance 0-00 clear).
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Om du vill memphis kan jag skicka dig CRYSTAL.ANGEL Illuminating gloss colour KEVIN.MURPHY couleur lustre lumineux.
Felköp jag var helt säker på att jag köpt en flaska parfym så döm om min besvikelse när jag fick se vad det var.
Vill så skickar jag den mot fraktkostnad. Du kan väl slå märket på nätet så ser du storlek på flaska.
yrväder
Skandiummedlem

Post by yrväder »

Såg det nu du har redan beställt till dig memphhis. Kanske jag kan betala frissan att hjälpa mig man kan alltid prova det är inget permanent .
Fattar inte hur man använder den. Tar den med till frissan vid klippning så att hon kan förklara det för mig.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Den senaste tiden har jag haft en del finnar på hakan. Störande. Jag brukar då punktbehandla med niacinamidserum, men finnarna kliar och jag kan inte låta bli att riva sönder dem. Nu ser jag ut som kom och hjälp mig, blir tokig.

Tips mottages tacksamt.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 30 Aug 2023, 10:42 Den senaste tiden har jag haft en del finnar på hakan. Störande. Jag brukar då punktbehandla med niacinamidserum, men finnarna kliar och jag kan inte låta bli att riva sönder dem. Nu ser jag ut som kom och hjälp mig, blir tokig.

Tips mottages tacksamt.
pimple patches! :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Cool, får googla.
Post Reply