Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Geta »

:lol:
björk
Tuliummedlem

Post by björk »

Hans mamma È sosse..
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det kunde jag ha räknat ut. Sådan morsa-sådan son.
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Jag tänker att jag kommer ta det lite lugnt med meditationen. Jag har mediterat i kanske 7-8 år nästan dagligen. Men på sistone har mitt "jag" börjat lösa upp och man känner sig som en del av kosmos istället. I alla fall är det mer än jag klarar av just nu. Så kommer ta det lite lugnt.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

memphis wrote: 29 Aug 2021, 20:50 Har inte sett till Klangen idag. Har du, Nisse , skrämt bort honom?
Var han inte här tidigt i morse, troligen innan du vaknat :?:

Håller inte den kollen

Sedan det hör inte hit, men det snack han kör med, får han tillbaka nedkört i halsen, tål honom dåligt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

SpaceCorp wrote: 29 Aug 2021, 21:15 Jag tänker att jag kommer ta det lite lugnt med meditationen. Jag har mediterat i kanske 7-8 år nästan dagligen. Men på sistone har mitt "jag" börjat lösa upp och man känner sig som en del av kosmos istället. I alla fall är det mer än jag klarar av just nu. Så kommer ta det lite lugnt.
Vågar inte meditera och släppa mina tankar fria, jag måste ha koll på mina tankar kan inte ha en låt gå attityd utan att ha ständig koll på mina tankar och vad som manifesteras genom ord som kommer upp till ytan i mitt medvetande.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Det gör du rätt i NG. Om man har röster ska man nog inte meditera. Jag har inga röster nu för jag tar medicin. Men kommer ändå ta ett uppehåll pga. oväntade händelser i meditationen.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Har man känslighet för psykos/gränspsykos skall man inte meditera. Det kommer till en ändå..
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Det är lite trollvibbar på Klangen.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag tycker Klangen är en gullig kille. Han gillar inte när det blir för tråkigt och blir då lite mer för att provocera. Men ett troll tycker jag inte att han lever upp till att vara. Ett troll är ett fegt anonymt arsel.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Viskas nya par!! ;)
Jag tycker han härmar mina trådar lite, jag har gjort en slösa tråd, han har gjort en tråd om dyra grejer.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

:lol: Om han inte vore för ung för mig !
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply