Vill flytta tillbaka till etta

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

wasp
Cesiummedlem

Re: Vill flytta tillbaka till etta

Post by wasp »

Bor bra här redan.Visserligen 18-20 minuter bussfärd till Rådhuset i centrala stan, men ändå.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Börjat trivas i min 2a. Tog nästan tre år innan jag började känna mig hemma. Bor nog kvar här 10 år eller längre om jag bor själv.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vilken tur att du trivs med din tvåa.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Jag har ju nyligen flyttat och det blev ur bra som helst.lejde en firma att ordna allt med flytten och det blev ju bra, visserligen dyrt, men hade ju pengarna, blev överraskad på ett positivt sett över hur mycket pengar jag hade. Fick en etta längst ned en bit bort från lägenheten. och känner inte en käft här, men om ifrån två jag hade svårt för
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nissegossen,

Din gode man har utfört mirakler.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Geta wrote: 23 Sep 2023, 03:31 Nissegossen,

Din gode man har utfört mirakler.
Ja, verkligen! Nisse gav ju bort nästan allt, vänlig som han är.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Saneringsfirman tog ju det mesta som Nissegossen hade.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Geta wrote: 23 Sep 2023, 04:51 Saneringsfirman tog ju det mesta som Nissegossen hade.
Var det verkligen bara saker, möbler för återvinning???
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Hade soffa säng och linneskåp och underdelen av en hylla avsett att sätta bokhylla ovanpå, inte en stol. Satt i balkongstolar från ute möblerna den första tiden min Kp kom till mig med min snurrefåtölj och pall, sedan ordnade han mitt matbord som nu står i köket med fyra stolar och soffbordet hade jag kvar på det stod datorn, men de tog mitt bord ett klaffbord avsett för en etta det hade de inte lov att ta, fan är fortfarande förbannad när jag tänker på det. Inte mer än en kista i sovrummet och en snygg kista som stod i hallen är kvar inget kvar i mitt lilla sovrum.

Har skaffat ett bord som står mitt i rummet mot en vägg framför har jag fåtöljen med pallen och en bit bakom nära gången från hall och inne i rummet har jag en till snurrefåtölj, likadan som jag själv köpt på IKEA för länge sedan men min vikt knäckte axeln så det är utgånget
Har ett annat soffbord nu, på det står mina laptops mot fönstret mot väggen står soffan och jag har möjlighet att svänga runt fåtöljen och prata med de som ev sitter i fåtölj och soffa, det finns då möjlighet att ha fyra köksstolar att sitta på också men runt köksbordet högst två, tre om vi bara dricker en slät kopp kaffe. Sängen är en annan den står i hörnet i en s.k sovalkov har möjlighet att skärma av där genom att hänga upp i befintlig skena i taket. Likadant framför fönstret har jag en skena i taket med rullande klämmor och hänga gardiner i.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply