När jag tar injektion
Moderator: Moderator 1
När jag tar injektion
Jag uppskattar det innerligt.
Man känner sej så trygg. Och det blir som en depå,
av balsam i regel tar jag blod prov på vänster
Höger är hel torr.
sprutan gör susen
Man känner sej så trygg. Och det blir som en depå,
av balsam i regel tar jag blod prov på vänster
Höger är hel torr.
sprutan gör susen
Re: När jag tar injektion
Jag gillar ta Nebido. Tyvärr vill de inte ge den dos jag vill ha. De är rädda för testosteron i sjukvården i Sverige. De tror kanske jag ska få roidrage?

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Då får man nog ta hästdoser. Vi pratar 10-20% högre dos, men nej.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Är glad för injektion, glömmer nästan att jag står på medz ibland.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Jag gillar inte att ta injektionerna eftersom det smärtar mig, både när "giftet" sprutas in och i några dagar efteråt. Men visst mår jag bättre på abilify än utan. Det erkänner jag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
När jag tar injektion så blir det i vänster skinka. Sjuksköterskan är så seg på att spruta in det tar nästan ett par minuter.
Jag får Abilify i ena skinkan och Haldol i den andra. Sen byter de varje gång. Blir lite öm av Abilify, men det är mer av den sa sjuksyrran.
Målningen är själens spegel
Fått injektion på mottagningen några gånger nu. Ska nog fortsätta med det om jag får. Upplever inte att jag stressar personalen på mottagningen som på vårdcentralen.
/Dave
De ville sätta det på mig med. Kunde de glömma.