Jag har också dåligt minne, fast jag aldrig har fått ECT. Jag tror att det i mitt fall beror på drogbruk, men också på antipsykotikan. Märker det när jag träffar gamla vänner och bekanta, att de har ett mer detaljerat minne än mig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja det beror nog på medicinen. Jag äter quetiapin, vad äter du för medicin Swesanne?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis wrote: ↑31 Aug 2021, 19:30
Ja det beror nog på medicinen. Jag äter quetiapin, vad äter du för medicin Swesanne?
Cyprexa och Fluanxol. Är Quetiapin cyprexa?
Nej det är det inte. Cyprexa är väl antidepressiv medicin tror jag. Quetiapin är antipsykotisk och ångestdämpande medicin.
Ah zyprexa! Jo den har jag också ätit och vart överviktig för första gången i mitt liv. Det var nåt hemskt vad jag åt på den medicinen. Bytte då till quetiapin.