Allt inom skönhet

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

yrväder
Skandiummedlem

Re: Allt inom skönhet

Post by yrväder »

Det är inte lactacyd duschtvål du ska använda till underlivet utan Lactacyd intimtvål.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

mrsearlgray wrote: 08 Oct 2023, 15:56 har pratat med min syster nu och hon ska kolla om hon kan få med avfärgning hem och sen ska jag låta henne klippa av en bit också! :D
Vilken hårfärg ska det bli? Vilken är din naturliga färg?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 09 Oct 2023, 13:18
mrsearlgray wrote: 08 Oct 2023, 15:56 har pratat med min syster nu och hon ska kolla om hon kan få med avfärgning hem och sen ska jag låta henne klippa av en bit också! :D
Vilken hårfärg ska det bli? Vilken är din naturliga färg?
vill mest få ur färgen som jag färgade och sen tona med en liknande färg och istället fortsätta att tona håret då det sliter mindre och kanske blir lättare för mig själv att underhålla :) min naturliga färg är väl typ mörkblond :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Hårets färg kan bli helt förstört av avfägning. Orange precis som vid blekning. Var beredd på att det sliter mycket på håret också!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har dragit igång projektet att försöka behandla mina celluliter. Har beställt en elektrisk apparat som ska ge djupmassage. Fick den billigt hos cdon.com. Har även köpt duschtvål, scrub och kräm som ska hjälpa mot celluliter. Och en torrborste. Här ska gnuggas!!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

memphis wrote: 12 Oct 2023, 17:49 Hårets färg kan bli helt förstört av avfägning. Orange precis som vid blekning. Var beredd på att det sliter mycket på håret också!
Jo jag vet, har använt det förut. Har under mina år experimenterat väldigt mycket med håret, tror jag har haft de flesta färgerna i håret. :lol:
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

-
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

ska testa att styla mitt hår nu och om det inte går som jag vill så klipper jag av det! :x
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Hur har det gått med håret, mrsearlgray?

På fredag ska jag till frisören och klippa topparna. Ska också be honom styla håret annorlunda mot vad han brukar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Krokus wrote: 15 Oct 2023, 16:05 Hur har det gått med håret, mrsearlgray?

På fredag ska jag till frisören och klippa topparna. Ska också be honom styla håret annorlunda mot vad han brukar.
Det gick inte speciellt bra att styla det så på fredag ska jag klippa av det! :lol: Blir väl ca 20 cm kortare så det blir ju inte jättekort men förhoppningsvis ska det bli lättare att styla och fixa med :)
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

har satt massa olja i håret nu som ska få ta sig nån timme, älskar doften. Köper denna oljan från en arabisk matbutik då dom är bättre på håroljor än vad vi här i Europa är.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag kan tyvärr inte använda så många håroljor längre, eftersom vitt/grått hår så lätt blir missfärgat av färgade produkter. Grått hår är ganska känsligt. Tar lätt åt sig färg och kan bli missfärgat av solen också.
Post Reply