Köptips Lösfitta?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

björk
Tuliummedlem

Re: Köptips Lösfitta?

Post by björk »

Jag minns en cd skiva, me dom mest osedliga ting stod på kontentan.
Jag for väldigt illa av just den, o Då var jag 7 eller nått o om jag inte minns rätt,
då jag pratade om det mee hasse, men det var falska förespeglingar,
:cry: Det var som på Träffis en kille la portions snus bakom tavlorna
varför hen blev mord hotad... Hen som mord hotade hade vatt på Stormen.

Tillika oxå Hen var en fena på bordtennis.
jag har också gjort sexuella utsvävningar, vilket,
gör att jag inte kan fungera korrekt, att jag blivit hämmad av just de :cry: :cry: :cry:
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Mitt förslag är gör en android som ser ut som en kvinna/man med AI intelligens, massproducera den och programmerbar som står till tjänst, så alla blir nöjda
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Nisse,

Har du sett tv-serien "Äkta människor"? Två säsonger blev det, men jag hade gärna sett fler. Jag är rädd för att AI-sexbotar kommer döda oss människor.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Kloppe
Germaniummedlem

Post by Kloppe »

Ja, det kanske kan bli tekniska problem. Eller att de får egna idéer.
AI är ju ett hett och aktuellt debattämne i media numera.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Krokus wrote: 17 Oct 2023, 17:42 Nisse,

Har du sett tv-serien "Äkta människor"? Två säsonger blev det, men jag hade gärna sett fler. Jag är rädd för att AI-sexbotar kommer döda oss människor.
Det är ju risken om ingen vill älska med människor, dör människorna ut, hur göra för att alla människor får älska?

Ser inget annat än att vi får knulla runt och inte vara så förbaskat rädda för varann, eller vad det nu beror på. Som äldre är man glad för att en äldre kvinna tittar på en och vill ha en.

För att tillfredsställa en kvinna i 40 års åldern borde det vara obligatoriskt att de fick en ung pojke i tonåren som behöver veta vad en kvinna tänder på, alltså att unga män blir upplärda av äldre kvinnor. Vad skall en ung pojke göra när hormonerna dansar polka med honom?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Det är närma den perfekta partnern de där dockorna. De kan ju inte gå än och väger ju in vikt. AI röster skojar man inte bara bort. Hur den kan manipulera och förvränga. Får man höra att man är älskad hela tiden så blir man lite snurrig. Speciellt då det är om sex. Folk kommer leva med såna. Det är oundvikligt.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 23 Oct 2023, 17:24 Det är närma den perfekta partnern de där dockorna. De kan ju inte gå än och väger ju in vikt. AI röster skojar man inte bara bort. Hur den kan manipulera och förvränga. Får man höra att man är älskad hela tiden så blir man lite snurrig. Speciellt då det är om sex. Folk kommer leva med såna. Det är oundvikligt.
Jag tror aldrig en AI docka kan ersätta en partner. Vi behöver verklig gemenskap. Tror det blir en liten klick som kommer ha sexrobotar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Zoidar wrote: 23 Oct 2023, 17:30
zoegas wrote: 23 Oct 2023, 17:24 Det är närma den perfekta partnern de där dockorna. De kan ju inte gå än och väger ju in vikt. AI röster skojar man inte bara bort. Hur den kan manipulera och förvränga. Får man höra att man är älskad hela tiden så blir man lite snurrig. Speciellt då det är om sex. Folk kommer leva med såna. Det är oundvikligt.
Jag tror aldrig en AI docka kan ersätta en partner. Vi behöver verklig gemenskap. Tror det blir en liten klick som kommer ha sexrobotar.
Nej jag tror inte inte det ersätter nått. Men jag tror det tillför där jävligt många bara är ledsna. Där är debatt och så om objektifiering, att en docka inte kan ge tillåtelse och på så sätt öka risken för våld mot kvinnor. Jag tycker det är väldigt långsökt.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

amandara har tagit illa upp av den här tråden.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Din pryda lilla snippan.

Klart man ska kunna prata om sexleksaker. Det är döda ting. Där finns kill dockor med!
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Just det. Amandaras syster befinner sig i dödens väntrum.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Det har jag missat.
Post Reply