Håller med!!!
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja, jag tankar över all den energin till syrran!
Jag ska åka till henne imorgon - och tanka över all jävla energi jag har till henne! Idag bad de oss skriva i minnesboken. Vi var relaxed och de kände väl att det var läge. Jag fann mig inte i den situationen. Imorgon ska jag åka ner och skriva mina starkaste kraftord till henne. För den dag när hon vaknar. Barnet mitt.
Tänker mycket på en eventuell operation för min del! En sån här tanke är ju väl en ödesfråga egentligen på liv eller död andligt sett! Egentligen undrar man ju hur livet kommer att te sig efteråt? Man har ju allt att vinna och ingenting att förlora egentligen? Att snacka på tu man hand går ju bra, men de flesta föredrar gruppsamtal. Ja, det är verkligen väldigt svårt.
Jag tänker på Amandara och hennes syster.
Kämpa på!
Kämpa på!
amandara wrote: ↑22 Oct 2023, 14:35 Jag ska åka till henne imorgon - och tanka över all jävla energi jag har till henne! Idag bad de oss skriva i minnesboken. Vi var relaxed och de kände väl att det var läge. Jag fann mig inte i den situationen. Imorgon ska jag åka ner och skriva mina starkaste kraftord till henne. För den dag när hon vaknar. Barnet mitt.

Ja, omdömet sviktar ibland även hos den som är mitt inne i det religiösa tankeväsendet! Men jag tror NG innerst inne bara vill väl med sin enorma livserfarenhet. Men han valde nog en tidlös omfattning, när livet är här och nu! Önskar dig och ditt "barn" ett kärt återseende! Ja, jag vet ju att livet verkligen är för kort för att inte se ljuset! Mvh Jocke!
Ursäkta mig. Men jag tror inte Nissegossen är den mest livserfarne här på viska.Jocke wrote: ↑22 Oct 2023, 16:20amandara wrote: ↑22 Oct 2023, 14:35 Jag ska åka till henne imorgon - och tanka över all jävla energi jag har till henne! Idag bad de oss skriva i minnesboken. Vi var relaxed och de kände väl att det var läge. Jag fann mig inte i den situationen. Imorgon ska jag åka ner och skriva mina starkaste kraftord till henne. För den dag när hon vaknar. Barnet mitt.
Ja, omdömet sviktar ibland även hos den som är mitt inne i det religiösa tankeväsendet! Men jag tror NG innerst inne bara vill väl med sin enorma livserfarenhet. Men han valde nog en tidlös omfattning, när livet är här och nu! Önskar dig och ditt "barn" ett kärt återseende! Ja, jag vet ju att livet verkligen är för kort för att inte se ljuset! Mvh Jocke!
Jag försöker att inte jämföra människor med varandra, har själv gjort jämförelser med andra vilket skapar fel dramatik kring det hela. Men vi som är här har ju bakgrundsproblematik så det slår gnistor om det. Vi utgår från oss själva, men det är bara att inse att vi är olika allihopa. Och man kan inte vara vän med alla, jag märkte idag på boendet att en inte vill diskutera med mig. Då förstod jag att jag kanske inte heller är omtyckt av alla. Men man kan bara leva sitt liv enligt de förutsättningar man har.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det tror inte jag heller, men måste ha gjort något rätt för att nå den ålder jag nått, inte alla som har gjort det, med denna djävulska sjukdom, känner inget annat än djup sympati med dig amandaraamandara wrote: ↑22 Oct 2023, 16:46Ursäkta mig. Men jag tror inte Nissegossen är den mest livserfarne här på viska.Jocke wrote: ↑22 Oct 2023, 16:20amandara wrote: ↑22 Oct 2023, 14:35 Jag ska åka till henne imorgon - och tanka över all jävla energi jag har till henne! Idag bad de oss skriva i minnesboken. Vi var relaxed och de kände väl att det var läge. Jag fann mig inte i den situationen. Imorgon ska jag åka ner och skriva mina starkaste kraftord till henne. För den dag när hon vaknar. Barnet mitt.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tack Nissegossen
. Keep standing up!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Lägger mig bara ned när jag vill sova, keep on smiling :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com