Den har jag också läst. Sedelärande historia.
Boktråden.
Moderator: Moderator 1
Re: Boktråden.
Har läst En levande själ. Allt är inte som man tror.wasp wrote: ↑13 Jul 2022, 04:58 Ypsilon av PC Jersild. En återblick på huvudpersonerna i hans böcker, Deras liv, död och vems hjärna låg i ett akvarium och hölls vid viv av spänningsmatning och hormoner/näring i vattnet. En levande själ heter boken. Jo! Det var Bernt Svensson, son till Primus Svensson läkemedelsförsäljare som boken Babels hus handlar om. Primus Svensson får hjärtinfarkt och de upptäcker cancer hos honom. Sonen Bernts våndor och sorg över sin pappa kommer också med i handlingen.
Egentligen är allt bara på låtsas.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har börjat läsa "Det handlar om dig" av Sandra Beijer, gillar hennes blogg och följer henne på instagram, boken är kort så det blir nog en bra början.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har börjat på den här boken. Verkligen aktuell.

Har läst den här boken. Stod i kö på biblioteket. Jag gillar hennes böcker.

Hur mycket läser du per dag Geta?
Du verkar avverka böcker på löpande band. :D
Du verkar avverka böcker på löpande band. :D
Har läst 4 böcker per månad i år.
Det är imponerande.
Jag ställer mig i kö på biblioteket för intressanta böcker. Det gör jag på nätet.
Jamen det är ju praktiskt.
Jag läser inte mycket, läser för mycket på jobbet tror jag?
In a world where you can be anything, be kind.
Jag har kommit igång lite med läsning igen. Tycker att det är avkopplande att läsa. Än så länge nöjer jag mig med lättlästa deckare.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)