Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Att jag inte hör vad folk säger, ibland skriker dem ibland viskar dem! Ibland får jag vara med ibland utestänger dem mig. Sedan har nog många fördomar kring mig osv! Ja, folk säger bara, du hör fel, vilket jag inte alltid gör vet jag. Jag blir osäker på livets gång.
Många människor har olika fördomar. Människor håller ibland på med mobbning. Thats humanity sadly
Ja, men jag blir tystlåten och kan inte acceptera mobbning.
Mitt liv är typ kaos nu. Jag tänker igenom varje kväll vad jag ska göra nästa dag. Ställ väckaren. Ät frukost. Cykla med Loppan. Sen - whatever för svart som kommer just den dagen.
rutiner kan hjälpa lite.....
Ja, men enligt allmänhetens normer så får det inte bli en upprepning.
Vissa saker måste upprepas - vakna, käka frukost, fysa eller vad som passar just var och en, lunch i någon form, middag. Vila behöver man. Återhämtning.
Ja, detta gör jag varje dag, det verkar vara nytt innehåll vid varje rutin? Samma grej tycks vara annat jämfört med gårdagens? Medicin måste tas vid jämna mellanrum, men annars är det nytt för mig.
Jocke,
Blir det någon operation av örat för din del?
Blir det någon operation av örat för din del?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Upp och hoppa och skriv meddelande till mig
På en melodi: Temat från rosa pantern (The Pink Panther)