Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by memphis »

mrsearlgray wrote: 08 Nov 2023, 18:12
Leakim97 wrote: 08 Nov 2023, 18:07 Nån annan som känner deja vu känslor ofta? Jag gör det ofta. Heter det så? Deja vu
Inte deja vu men brukar ha känslan av att jag drömt saker som händer, helt vardagliga saker men det är obehagligt.
Jag har också såna drömmar. Händer mig nästan dagligen att nåt jag drömt på natten dyker upp nånstans under dagen. Detta tyder på att drömmarna sker på ett plan där "tid" ser helt annorlunda ut än vad vi är vana
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

memphis wrote: 08 Nov 2023, 18:52
mrsearlgray wrote: 08 Nov 2023, 18:12
Leakim97 wrote: 08 Nov 2023, 18:07 Nån annan som känner deja vu känslor ofta? Jag gör det ofta. Heter det så? Deja vu
Inte deja vu men brukar ha känslan av att jag drömt saker som händer, helt vardagliga saker men det är obehagligt.
Jag har också såna drömmar. Händer mig nästan dagligen att nåt jag drömt på natten dyker upp nånstans under dagen. Detta tyder på att drömmarna sker på ett plan där "tid" ser helt annorlunda ut än vad vi är vana
för mig händer det några gånger i månaden men i vissa perioder oftare, min mamma är ju övertygad om att jag är "känslig" för spirituella saker men själv tror jag inte på sånt så det är obehagligt när det händer eftersom jag inte kan se en förklaring till det.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

En kompis berättade en sanndröm för mig, minns inte exakt vad men det tyder väl på något att han drömde om något som inträffade.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Jag brukar ibland veta i förväg vad som händer. Nästan som deja vu, men jag ser kort in i framtiden. Ibland försöker jag påverka utgången från det jag vet ska hända men det är svårt. Det är ju förutbestämt att jag ska göra det.
Målningen är själens spegel
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Jocke wrote: 08 Nov 2023, 19:45 En kompis berättade en sanndröm för mig, minns inte exakt vad men det tyder väl på något att han drömde om något som inträffade.
Jag hade en sanndröm om 9/11.

Jag sov med min relativt nyfödda son. Jag drömde att jag stod utanför en stor vit byggnad. På gräs. Det fanns lyktstolpar och flaggor minns jag. Sen står jag mitt på gräsmattan. Det kommer ett stort flygplan precis ovanför mitt huvud. Jag sträckte upp handen och kände metallen. Flygplanet flög in i byggnaden. Jag hörde tusentals själar skrika av skräck och sen blev det knäpptyst. Då vaknade jag.

Försökte skaka av mig drömmen. Då ringer min bror och skriker ”de flyger in i andra tornet också!!!! Slå på CNN!!!”

Det är den läskigaste drömmen jag haft.
Målningen är själens spegel
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Tack och lov så kan jag inte se in i framtiden.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Jo, kommer inte ihåg vad ett sådant förfarande kallas. Men det existerar verkligen.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Att jag får vara mig själv.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

God morgon
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Inte på någonting verkar det som.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

wasp wrote: 09 Nov 2023, 04:30 Inte på någonting verkar det som.
God morgon, Wasp. Vad pysslar du med såhär halv 5 på morgonen när du är vaken? Jag kollar youtube videos och lyssnar på musik men jag blir otroligt rastlös
Post Reply