Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Bra bra.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Är lite arg på mamma men mår samtidigt dåligt över att jag är arg på henne.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mår bra. Ligger i min nya soffa som är lika bekväm som en säng.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag mår som en prins idag. Igår mådde jag inte så bra dock. Vet inte varför. 

Du har köpt den nya soffan och fått den på plats nu memphis. Vilken blev det nu, beställde du på nätet eller köpte på plats.
Köpte den på plats på Ikea i Umeå. Fick vänta 3 veckor på klädseln. Sen hjälpte min mamma mig att montera i hop soffan. Det blev så bra! :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jaja, jag erkänner. Jag tål fan inte ens EN öl nuförtiden. :PHercules723 wrote: ↑15 Nov 2023, 17:45 Jag mår som en prins idag. Igår mådde jag inte så bra dock. Vet inte varför.![]()
Huvudvärk from hell. Vakna av att det kändes som att bli huggen i huvudet. Var på Vårdcentralen igår. Spänningshuvudvärk sa läkaren.
När jag läser på nätet låter det mer som klusterhuvudvärk eller nåt annat. Haft huvudvärk över 2 veckor nu.
1177 sa gå till Närakut.
Uhm, aldrig mer den. Närmsta iallafall.
Hur finns den kvar än!?
När jag läser på nätet låter det mer som klusterhuvudvärk eller nåt annat. Haft huvudvärk över 2 veckor nu.
1177 sa gå till Närakut.
Uhm, aldrig mer den. Närmsta iallafall.
Hur finns den kvar än!?
-and stop say Ok all the time! Ok!?
-Ok. :)
Nothing means anything, unless you're here
-Ok. :)
Nothing means anything, unless you're here