Hur mår eran kropp?
Moderator: Moderator 1
-
- Guldmedlem
Hur mår eran kropp?
För dom så är intresserade är min kropp i dåligt skick och vikten är det som ställer till mest, så jag undrar hur det ligger till med era kroppar?
Är ni friska?
Har ni bra blodvärden av de olika slag etc?
Är ni friska?
Har ni bra blodvärden av de olika slag etc?
Re: Hur mår eran kropp?
Jag är frisk i kroppen. Har utmärkt blodtryck och bra hjärta. Det enda besvär jag har är kopplade till mediciner. Övervikt och kronisk snuva. Förstoppning ibland.
Edit: glömde också säga att jag har eksem i öronen. Tror att det beror på medicineringen.
Edit: glömde också säga att jag har eksem i öronen. Tror att det beror på medicineringen.
Last edited by memphis on 06 Sep 2021, 16:33, edited 1 time in total.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Okej! Bra svar!
Igår kom jag på att jag har många sjukdomar men inte demens. Det är jag glad för.
-
- Guldmedlem
Okej! Inte så bra svar!
Mina blodprover brukar vara inom referensvärdet, utom vitamin D som brukar vara lite lågt, och även hb har varit lågt ibland.
Precis som Memphis har jag hörselgångseksem och ständig snuva (året runt). I perioder har jag även nervsmärta (pga diskbuktning i ländryggen), som jag försöker göra något åt mha fysioterapi.
Sedan cirka 1,5 år tillbaka har jag symptom på IBS. Symptomen kom i samband med att jag började med en viss sorts medicin. Det har blivit mildare sedan jag började med Inolaxol igen. :)
Precis som Memphis har jag hörselgångseksem och ständig snuva (året runt). I perioder har jag även nervsmärta (pga diskbuktning i ländryggen), som jag försöker göra något åt mha fysioterapi.
Sedan cirka 1,5 år tillbaka har jag symptom på IBS. Symptomen kom i samband med att jag började med en viss sorts medicin. Det har blivit mildare sedan jag började med Inolaxol igen. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag brukar också ha snorig näsa. Jag brukar "bonnsnyta" mig när jag är ute.
Bättre nu när jag börjat träna igen. Övervikten ska bort.
'cause the freak inside controls my mind
Inga skavanker. Kanske lite mage, men jag är medelålders nu.
Kroppen mår bra knoppen lite upp och ner.