Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Jocke
Iridiummedlem

Re: Slasktråden

Post by Jocke »

Image

Ja någonstans så stämmer inte de mänskliga värderingarna överens med livet självt!
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vi med schizofreni utgör nog en plump i protokollet. :mrgreen:
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Vilken protokoll?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Samhällskontraktet.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Ja livet är ett givande och tagande, men så funkar det inte i det verkliga livet verkar det som.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

En försäljare ringde mig angående online-prenumeration av Norrköpings tidningar. Han skulle återkomma då jag sa att jag inget beslut kunde fatta. Är faktiskt lite sugen att nappa på erbjudandet.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Igår kväll hörde jag liksom ett knäppande ljud från TV-hållet. Reste på mig och kollade efter och då var där en vattenläcka i taket. Fick ringa fastighetsjouren och sedan bli kopplad till gårdskarlen, eller vad det heter. Fick rådet att ringa på hos grannen ovanför mig vilket jag gjorde men ingen öppnade. Snubben sa åt mig att ställa dit en hink och en handduk och det gjorde jag. Efter klockan åtta kom två män hem till mig. Jag gick och la mig så har ingen aning om vad de gjorde. Hinken och handduken förblir rörda och jag har inte märkt något mer vatten. Skönt.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Fantasio wrote: 23 Nov 2023, 22:29 Efter klockan åtta kom två män hem till mig. Jag gick och la mig så har ingen aning om vad de gjorde.
Oj, det var modigt av dig att sova med främlingar i lägenheten! :shock:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Fantasio wrote: 23 Nov 2023, 22:29 Igår kväll hörde jag liksom ett knäppande ljud från TV-hållet. Reste på mig och kollade efter och då var där en vattenläcka i taket. Fick ringa fastighetsjouren och sedan bli kopplad till gårdskarlen, eller vad det heter. Fick rådet att ringa på hos grannen ovanför mig vilket jag gjorde men ingen öppnade. Snubben sa åt mig att ställa dit en hink och en handduk och det gjorde jag. Efter klockan åtta kom två män hem till mig. Jag gick och la mig så har ingen aning om vad de gjorde. Hinken och handduken förblir rörda och jag har inte märkt något mer vatten. Skönt.
Vad stört! Då har grannen en swimming pool hemma. Kanske dött? Det blir en väldigt lång renovation av det kan du tro.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Det skulle kunna vara ett akvarium hos grannen, som gått sönder?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Eller grannen som hade en vattensäng, han vaknade av att det var blött och hans dotter lekte i vattnet i sängen. Saneringen gick på hemförsäkringen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Grannen kan ha somnat i duschen med översvämning som följd.
Post Reply