Slasktråden
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Slasktråden
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag är inne i en KISS-period, spelar deras skivor via Youtube. Inkluderat deras eländiga släpp som osminkade. Den enda bra skivan när de skippat sminket är "Lick it up". Men blir lite tröttsamt att höra deras texter, då de flesta handlar om sex. Som i en låt där Paul Stanley sjunger "Come on and lick my candy cane". Det mesta i textväg går bra, men det får väl vara någon måtta på användandet?
Jag gillar I was made for loving you. Det är en fin text tycker jag och bra låt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Visst kan det finnas kvalitet i texter som mest eller helt handlar om sex. Jag unnade mig att raljera lite. Men är det inte lite pedofilvarning på "Christine Sixteen"?
Fantasio, vill du ha ansvaret med Hänt i veckan?
Jag kan ju posta en tid, så får vi se hur det blir tänker jag.
Jag tecknade ett avtal på tremånadersprenumeration på Norrköpings tidningar. Fick bekräfta det via datorn och fick en kod som jag slog in för att kunna godkänna avtalet. Men jag fick inget val av användarnamn eller lösenord. Gick in på NT.se och skrev in min e-postadress och koden jag fick. ADet funkar inte. Vad göra?
Prenumererar du på nätet på tidningen. Alltså inte papperstidning.
Inte koden du fick. Du måste ha ett lösenord? Kolla din mail.Fantasio wrote: ↑01 Dec 2023, 18:11 Jag tecknade ett avtal på tremånadersprenumeration på Norrköpings tidningar. Fick bekräfta det via datorn och fick en kod som jag slog in för att kunna godkänna avtalet. Men jag fick inget val av användarnamn eller lösenord. Gick in på NT.se och skrev in min e-postadress och koden jag fick. ADet funkar inte. Vad göra?
Får man inte hitta på ett lösenord själv?
Kan vara ett tillfälligt lösenord innan man kan ändra det själv. Som här på viska.