Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Geta »

Jocke,

Varför lägger du ner energi på detta?.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Läste att bejaka betydde ungefär: välkomna, vara positiv till. Undra vilka två det är som bejakar porr :D
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

zoegas wrote: 01 Dec 2023, 12:47 Det blir hjärntvätt av Jocke nu. Han kan inte klaga för det är bara teckningar. Inga riktiga tjejer som blir exploaterade. Det är bara mina komandon och min fantasi som postas.

Image
Att det ska,vara så svårt för AI att rita händer. Hon håller konstigt i glaset.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Konstnärer har också svårt att måla händer
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Javisst. Tittar man närma. Kolla foten. Som en gorilla. Och ölglaset ser man en tumme, men inget på anda sidan som håller upp det. Hennes vänstra öga är skevt med. Men det är bara nån tidsfråga..
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Geta wrote: 01 Dec 2023, 13:31 Jocke,

Varför lägger du ner energi på detta?.
Det kan man verkligen fråga sig? Jag vill inte vara besatt av porr, det är ungefär som att röka fast värre. Det är en dum manöver som inte går hem hos tjejerna. Det kan gå flera månader utan detta, sedan helt plötsligt så fastnar man i detta. Men betalar inte för skiten! Men annars är jag en normal kille med förmodad schizofreni i botten med inslag av autism.

Okej tack Memphis. Men har inte ai längre i mina bilder på facebook, vilket är ännu värre.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Det går inte hem hos tjejer att vara med en kille som har tittat på porr? De kanske tittar på porr själva. Det är väl något man håller för sig själv.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Leakim97 wrote: 01 Dec 2023, 13:41 Läste att bejaka betydde ungefär: välkomna, vara positiv till. Undra vilka två det är som bejakar porr :D
Jag kollar inte porr längre. Inte gjort på många år. Jag tycker det är lite äckligt.. Utbudet är ju sådär fräscht.

Men snygga modeller gillar jag. Även på ett sexuellt plan. Vill inte det ska kategoriseras som nån porr. Bara för det är lite lättklätt eller sexuell posering. Det tror jag inte tjejer vill heller. Ingen burka för mig. Det är ett annat sorts förtryck. Vill tjejer utrycka sig med sin kropp, så ser jag inga problem med det.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Det blir att låta som att, att titta på porr är något hemskt och dumt och growse. Det är väl ingen big deal om nån kollar på porr eller inte
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jocke kanske försöker rädda sig själv från porr?
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

De allra flesta har väl någon gång tittat på porr? Tror det är mer vanligt än ovanligt
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Om man ska rädda sig själv ifrån porr om man är en person som tittar på porr så behöver man hitta en kvinna/man som kan uppfylla sådana behov tror jag
Post Reply