Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad tänker du på just nu?
Hemtjänsten ringde, han är här nu
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hon har 54 min på sig att ringa. Sen är det inte förmiddag längre.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Undrar hur det har gått för memphis med lägenheten i Umeå?
Det var sju stycken före i kön med mer poäng än henne. Tycker hon om och vill ha lägenheten så får man hoppas på att de före tackar nej
Trodde jag skulle känna på direkten om jag vill ha lägenheten eller inte. Men så blev det inte. Måste svara i morgon. Svarar jag 'ja' så är svaret bindande. Då måste jag ta lägenheten om de svarar att jag får den.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det kan väl inte stämma att det är 66 gästbesökare på forumet senaste 5 minuterna, är det botar? eller vad är det
Antalet gäster på forumet har ökat senaste tiden.
Ja men inte kan det väl vara 66 stycken personer som är här som gäster :O
Vi är kanske intressanta?
Ja kanske det 
På gamla Viska var det väldigt många gäster. Men då hade väl forumet 3000 medlemmar.
Vi som är aktiva är dock ungefär samma personer. Kanske 10% föll bort när forumet bytte skepnad.
Vi som är aktiva är dock ungefär samma personer. Kanske 10% föll bort när forumet bytte skepnad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Här är det väl inte mer än 150 medlemmar