Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Då har du alltså tagit ett beslut om lägenheten, som blir ett nej tack?
Ja, jag tror att det blir ett nej tyvärr. Synd men jag känner inte wow, vad häftigt att flytta dit! Så vill jag känna. Men jag kanske ångrar mig igen och igen...
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Om du är ambivalent och inte kan bestämma dig, att du pendlar och tänker fram och tillbaka fram och tillbaka, ja, nej, ja, nej
Är det kanske ett tecken på att du bör avstå, annars kanske du ångrar dig i efterhand? Det var så att du hamnar på 0 köpoäng om du tar lägenheten?
Är det kanske ett tecken på att du bör avstå, annars kanske du ångrar dig i efterhand? Det var så att du hamnar på 0 köpoäng om du tar lägenheten?
Ja precis. Om jag tar/får denna lgh så förlorar jag alla köpoäng. Har trots allt stått i kön i drygt sju år nu. Därför vill jag att det ska vara 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Undrar vart Klankedinken tagit vägen, kanske är han avstängd? Han var rolig även om han är som han är 
Han är nog avstängd. Eller så har han surnat ihop.
Kläckeriet. I Skåne. Tv4 nyheterna skadade kycklingar. De får ligga och plågas under lång tid istället för att dö direkt 
Hänga bönderna upp och ner i taket och kötta dem med gumminäven.
Tror nog du gör rätt memphis, lite avigt att det är 1,5 km till närmsta köpställe.
Japp!
Tror det kommer bli bra.
Dom sa att man får ha djur, bara man tar hand om dom på egen hand.