Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Förstår inte vad du menar, men jobbigt att få virus. Sånt kan ju knäcka en totalt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, det bästa är väl att försöka leta lägenhet utan stress. Jag vill ha en hiss om jag inte bor på bottenvåning. Ifall hunden får problem med trappor när hon blir äldre. Hon är för stor för att bäras.yrväder wrote: ↑06 Dec 2023, 20:27 Kollar lägenheter lite själv. en gång nu i år var jag och titta på en med. Till saken hör att jag trivs i ettan jag bor i nu. Jag tacka nej. Där var 2 svarta trappsteg när man kom in genom entré dörr och jag och svart går inte ihop. Jag snubbla på trappsteget när jag gick in och snubblade återigen på trappsteget när jag gick ut. Och så sakna den charmen och det ljusinsläpp jag har i den jag bor i nu.
Förr eller senare kanske jag inte har något alternativ. Nu är det mer för att jag vill underlätta för hunden som är 14 1/2 år och trappor är bra atrosträning.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, nu har rutorna lugnat ned sig med varningarna. Men det är fortfarande irriterande. Min dator har ursprungligen mcaffe, men jag plockade bort den för jag tyckte den var dålig, nu när min antivirus blockarat något så hoppar mcaffe på min antivirus. Troligen har jag flera antivirus i min dator.-
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Ja, jag är vaken, men det är toktidigt och jag får somna om, helt nödvändigt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jo, lite för tidigt att gå upp.Nissegossen wrote: ↑07 Dec 2023, 00:05 Ja, jag är vaken, men det är toktidigt och jag får somna om, helt nödvändigt

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tänker på IKEA's julbord och vad det kommer att finnas för gott där. Vet att efterrättsutbudet är riktigt bra. Jag är mer taggad på efterrätterna än maten haha
Tänker på glasstrutar.
Tänker på att jag gjort det bra som redan avverkat 7 km på Gåbandet. Innan frukost till o med 
Bra gjort Leakim!
Själv ligger jag och funderar på julklappar. Måste köpa nån bra klapp till mamma. Det får antingen bli online, eller så får hon ett presentkort i byns klädbutik. Även om hon inte bor kvar här längre är det ändå hennes favoritaffär.
Själv ligger jag och funderar på julklappar. Måste köpa nån bra klapp till mamma. Det får antingen bli online, eller så får hon ett presentkort i byns klädbutik. Även om hon inte bor kvar här längre är det ändå hennes favoritaffär.
Tänker likadant memphis. Är själv inte överförtjust i att bo på 1 a våningen. Jag kikar också efter hiss med tanke på hunden. Armarna tar stryk av att bära upp han, han går ner så bär jag upp. Svullnat lite i armbågen på sidorna. Lite kluven bara.
Du har bra med energi när du vaknar på morgonen Leakim som redan hunnit avverka 7 km.
Du har bra med energi när du vaknar på morgonen Leakim som redan hunnit avverka 7 km.
Ja, vaknade vid 04, satt på mitt rum tänkte, vad ska jag göra? Jag har väldigt svårt att sysselsätta mig själv med aktiviteter pga dumma schizofrenin. Då tänkte jag, jag åker till gymmet nu innan frukosten istället så har jag gjort klart det, för jag skulle motionera, gör det nästan varje dag. Nu hemma igen, tror det blir en promenad utomhus på dagen innan mamma hämtar mig för julbord. Jag är en social människa i botten och jag vill att det ska hända någonting hela tiden. Gillar inte att sitta och filosofera för mycketyrväder wrote: ↑07 Dec 2023, 09:03 Tänker likadant memphis. Är själv inte överförtjust i att bo på 1 a våningen. Jag kikar också efter hiss med tanke på hunden. Armarna tar stryk av att bära upp han, han går ner så bär jag upp. Svullnat lite i armbågen på sidorna. Lite kluven bara.