Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
God morgon
Bumbi...mrsearlgray wrote: ↑09 Dec 2023, 19:07oj toror jag vet vem hon är! väldigt speciell typ om det är samma kvinna...
Hon är enligt egen utsago också diagnostiserad med schizofreni.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
haha ja precis! tvivlar dock på att det är schizofreni hon har, hon verkar mest bara vara en idiot.Richard wrote: ↑10 Dec 2023, 06:13Bumbi...mrsearlgray wrote: ↑09 Dec 2023, 19:07oj toror jag vet vem hon är! väldigt speciell typ om det är samma kvinna...
Hon är enligt egen utsago också diagnostiserad med schizofreni.

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Funderar på ta en dusch och sen lägga mig igen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nån är i.a.f. väldigt arg/sur på henne, säkert flera om man tittar vad som skrivs om henne på Flashback. Där lägger de typ ut alla dokument om henne, o jag såg att hon har den läkaren här i Ängelholm som har hand om psykosavdelningen här. Hon verkar ju inte hallucinera eller så, det skulle väl vara att hon typ lever i en annan värld kanske?mrsearlgray wrote: ↑10 Dec 2023, 11:07haha ja precis! tvivlar dock på att det är schizofreni hon har, hon verkar mest bara vara en idiot.Richard wrote: ↑10 Dec 2023, 06:13Bumbi...mrsearlgray wrote: ↑09 Dec 2023, 19:07
oj toror jag vet vem hon är! väldigt speciell typ om det är samma kvinna...
Hon är enligt egen utsago också diagnostiserad med schizofreni.![]()
Jag vet dock inte varför man vill följa henne, o alla fula tillmälen hon får kommer antagligen från folk hon lurat på pengar, då hon spelar bort alla pengar hon får. Hon har nyligen fått en förvaltare, men det verkar inte som om någon vill ta på sig den rollen när det gäller henne.
Hursomhelst har jag också börjat följa cirkusen! Men det är väl mest för att hon bor nästan granne med mig.
Sitter dock inte o tittar på hennes 12-timmars live...
På den ångestattack from hell jag fick imorse. Vet varför: Ska flytta i slutet av januari och allt blir så oöverstigligt, Imorse hade jag börjat frosta av frysen och slänga gammal mat när ångesten slog till. Blir alltid förflyttad till 1972 då min första panikångestattack kom och då blir det så här. Kände att det fanns något i mörkret i lägenheten som iakttog mig i ryggen. Var tvungen att lägga mig på rygg på sängen och skaka. Nej! Huga!
Att flytta är jobbigt.
Så gentilt!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
nä följer henne inte direkt heller men hon poppar upp på flödet på tiktok då och då och det är inte snälla kommentarer hon får och hon ber folk swisha henne pengar hela tiden...Richard wrote: ↑10 Dec 2023, 13:34Nån är i.a.f. väldigt arg/sur på henne, säkert flera om man tittar vad som skrivs om henne på Flashback. Där lägger de typ ut alla dokument om henne, o jag såg att hon har den läkaren här i Ängelholm som har hand om psykosavdelningen här. Hon verkar ju inte hallucinera eller så, det skulle väl vara att hon typ lever i en annan värld kanske?mrsearlgray wrote: ↑10 Dec 2023, 11:07haha ja precis! tvivlar dock på att det är schizofreni hon har, hon verkar mest bara vara en idiot.![]()
Jag vet dock inte varför man vill följa henne, o alla fula tillmälen hon får kommer antagligen från folk hon lurat på pengar, då hon spelar bort alla pengar hon får. Hon har nyligen fått en förvaltare, men det verkar inte som om någon vill ta på sig den rollen när det gäller henne.
Hursomhelst har jag också börjat följa cirkusen! Men det är väl mest för att hon bor nästan granne med mig.
Sitter dock inte o tittar på hennes 12-timmars live...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har ingen aning om vem hon är?