Det här åt jag till middag
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Det här åt jag till middag
Vem säljer den? Har jag aldrig sett eller hört talas om. :)
Ica säljer den. Inte Coop vad jag vet, för jag har letat efter den där.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ska titta på ICA Kvantum på Mariehem, för jag brukar aldrig handla frysrätter där. :)
Det blev kyld låda på ICA. Min favorit, thairöra. Kyckling och nudlar.
Är inte Mariehem långt ifrån Ersboda? Tar du bussen dit eller vad?Hercules723 wrote: ↑12 Dec 2023, 20:23 Ska titta på ICA Kvantum på Mariehem, för jag brukar aldrig handla frysrätter där. :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Inte så superlångt, 3km med cykelvägen från Ersboda. Jag tar bussen nu på vintern men cyklar annars.memphis wrote: ↑12 Dec 2023, 21:10Är inte Mariehem långt ifrån Ersboda? Tar du bussen dit eller vad?Hercules723 wrote: ↑12 Dec 2023, 20:23 Ska titta på ICA Kvantum på Mariehem, för jag brukar aldrig handla frysrätter där. :)

Biff stroganoff med ris
Dag 2 hamburgare med bröd.
Jag tappade en bit röd lök på golvet och min hund kastade sig över den och åt upp den. Jag hoppas att hon inte blir sjuk.
Jag tappade en bit röd lök på golvet och min hund kastade sig över den och åt upp den. Jag hoppas att hon inte blir sjuk.
Pasta med kantarelsås
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det ger sig när jag öppnar kylen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com