Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Slasktråden

Post by Nissegossen »

Kyrkan är tät, brottslingar bryr sig inte när det gäller pengar, eller liv
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Idag är det 18 år sedan jag blev medlem på Viska. Grattis till mig!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fantasio wrote: 18 Dec 2023, 19:30 Idag är det 18 år sedan jag blev medlem på Viska. Grattis till mig!
Tog du tag i tandläkarbesök idag? Den enda som kommer att lida är du.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Nej, jag orkade inte upp imorse. Får sikta på imorgon.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 18 Dec 2023, 19:30 Idag är det 18 år sedan jag blev medlem på Viska. Grattis till mig!
Är du bara 18 år. Trodde du var mycket äldre. Nä, dåligt skämt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det blir 10 år sedan jag hittade viska nästa år. Tio fucking år!! Vad har jag gjort under alla dessa år?!
Jag minns att jag bodde i huset på landet och låg i sängen på kvällen och googlade min diagnos. Då kom viska upp. Först tyckte jag att det var lustigt. Men när jag upptäckte vilken sprudlande aktivitet det var på forumet gillade jag det jättemycket. Och på den vägen är det..
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Antar att det blir 16 år för mig i april. Blev medlem 2008.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Vilken nuvarande medlem har varit medlem längst tid? Är det Nissegossen?
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Geta, blev medlem före mig, en som var aktiv det första var vargen, han kallade sig, men han hade slutat skriva i stort sett när jag blev medlem, till en början var det inte mycket aktivitet och jag förstod, postar ingen läser ingen, jag tänkte ju på att jag har färdig skrivna texter som varit publicerade i en medlemstidning för allaktivitetshuset Gyllenkroken som var främst för de med Schizofreni vilket passade bra även på viska.se så jag öste på med dem och postade också mycket, hade länge mest poäng på forumet och det dröjde länge innan Geta gick om och gick förbi mig, men då var jag så etablerad att jag inte brydde mig.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

boe som ofta är inloggad har varit med längst på Viska. Han eller Vargen är nog Viskas första medlemmar. Vargen bor i Finland men har inte visat sig på många år. Nissegossen och jag blev medlemmar 2004
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Tio år före mig då (2014 ). Vargen var redan borta när jag blev medlem. Däremot minns jag svagt Räven.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Räven tyckte att Viska blev för krångligt. Han startade en egen Viskagrupp på Facebook. Jag tror att Richard har kontakt med honom.
Post Reply