Ja, jag jobbar ju ganska hårt och har gjort så hela mitt liv förutom de år jag var allvarligt sjuk. Sjukersättning gör ju att jag klarar mig hyfsat utan lön. Skulle jag sluta pga ingen lön så skulle arbetsgivaren vinna på det.
Krokus wrote: ↑14 Dec 2023, 21:02
Funderar på att ge upp alla drömmar om en framtid med jobb. Det gör ont. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte vara hemma 24/7. Jag vill göra något vettigt och få betalt. Men min stresskänsliga kropp och knopp klarar ingenting.
känner igen mig... Den känslan är inte att leka med. vi får hoppas vi lyckas hitta något mellanting kanske :(
Krokus wrote: ↑14 Dec 2023, 21:02
Funderar på att ge upp alla drömmar om en framtid med jobb. Det gör ont. Vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte vara hemma 24/7. Jag vill göra något vettigt och få betalt. Men min stresskänsliga kropp och knopp klarar ingenting.
Kram Krokus! Du kan inte göra mer än du klarar av. Kanske 5 timmar i veckan är lagom för dig?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Att jag gjort för mycket denna vecka. Det är inte bra för mig. Imorgon ska jag fika med en tjejbekant. Just nu ser jag inte fram emot det, men det kan ju bli trevligt oavsett. Vill inte avboka, fast jag egentligen inte har energi till det.
mrsearlgray wrote: ↑14 Dec 2023, 22:16
känner igen mig... Den känslan är inte att leka med. vi får hoppas vi lyckas hitta något mellanting kanske
Ja. Hur går det för dig?
Zoidar wrote: ↑14 Dec 2023, 22:58
Kram Krokus! Du kan inte göra mer än du klarar av. Kanske 5 timmar i veckan är lagom för dig?
10h skulle nog funka om det inte vore så många arbetsuppgifter på kort tid. Det är mycket som måste hinnas med på mina 2,5h per tillfälle. Jag får hjärnsläpp allt oftare och vet inte vad eller hur jag ska göra. Igår hann jag inte ens ta en enda drickpaus på 10 sekunder. I förrgår hann jag ta en drickpaus.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Krokus wrote: ↑
10h skulle nog funka om det inte vore så många arbetsuppgifter på kort tid. Det är mycket som måste hinnas med på mina 2,5h per tillfälle. Jag får hjärnsläpp allt oftare och vet inte vad eller hur jag ska göra. Igår hann jag inte ens ta en enda drickpaus på 10 sekunder. I förrgår hann jag ta en drickpaus.
Kanske du skulle arbeta någon annanstans om arbetsmiljön är för tuff där? Vad tror du om det?