Det här unnar jag mig idag
Moderator: Moderator 1
Re: Det här unnar jag mig idag
Julmust.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har börjat med havredryck, som jag beställde sist när jag handlade mat online.
Unnar mig det idag. Har inget annat hemma att dricka förutom det och kranvatten.
Unnar mig det idag. Har inget annat hemma att dricka förutom det och kranvatten.
Unnade mig ingenting gott utom sockerfri julmust i affären idag. Jag försöker gå ner i vikt, eller åtminstone hålla den vikt jag har. Blir jag än fetare nu får jag gå i sweatpants på heltid. Vägrar köpa nya byxor igen när jag har så väldigt många jag växt ur.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har både ostbågar och smågodis men inte sugen på det
Käkade en påse vingummi igår på bion.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vingummin är gott. Det och Gott&Blandat är mitt favoritfodis. Fast jag äter sällan. Det är inte gott om man äter godis för ofta tycker jag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Budget vingummi är skit! Basetts vingummi håller kvalitet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja så är det!
En apelsin. Så gott!
Köpt tre trosor, två svarta sweatbyxor, små örhängen och otrivin nässpray
In a world where you can be anything, be kind.
Kär en diskmaskin. Det är verkligen lyx för mig att inte diska varje dag. De flesta ställen jag bott på har inte haft diskmaskin. Faktiskt är detta den första hyreslägenhet jag bott i som haft diskmaskin. Det var föregående hyresgäst som ville slippa forsla bort maskinen. Hon skulle in på hemmet.